Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

kIz nickleri

| 21 Nisan 2011 Perşembe | , , |
Seni anayasanın 4200 nolu maddesine göre kalbimin en derin köşesine hap ediyorum
avukat tutmana gerek yok bitanem, çünkü SENi ÖLÜMÜNE SEViYORUM.



Bir ilk gibi yaşayaçağım içimde, kalan son sevgi parçasını seninle. Sakın
ayrılmayalım sevgilim, gitsem bile yadellere...



Dünde,bügünde,yarında yüreğin kadar yanındayım.Kendini yalnız hissettiğinde
elini kalbine koy;Ben hep ordayım...

Alem nickler

Bir gün zaman kayar ellerimden tutamazsın sel gibi akan yaşları kurutamazsın.
öylesine bendesin ve öylesine sendeyim ki artık unutmak istesende unutamazsın.



Buruk bir duygu yüklenirse yüreğine, gözlerin zaman zaman takılırsa uzaklara,
kulakların zamansız deli gibi cınlarsa,bilki biryerlerde özlenmişsindir.



Güller hep ellerinde açsın,ama dikenleri batmasın.sevda hep seni bulsun,ama seni
yaralamasın.mutluluk hep yüreğine dolsun,ama beni unutturmasın.

 2011'in en bomba nickleri

Başka bir rengi sevmeyen renk ölür. Ben seni seviyorum kalbim gök kuşağı .



İkiden bir çıkınça bir kalırmış..YALAN! Sen gidince ben kalırmıyım sanıyorsun?




нαуαттα кαяşιмα çιкαη єη zαναℓℓι
∂öηєкѕιη...!!!!


kIz nickleri
нєяşєуι ѕσя∂υğυм нαуαт вєηι яαнαт вιяαк



яσ¢к,мєтαℓ νє ƒяρ ує "şєутαη ιşι" ∂ιуєηℓєя.¢єναρ νєяιη :"şєутαη вυηυη
ηєяєѕιη∂є?"



уιηє ѕєηѕιz güηєş вαтıуσя..уιηє ѕєηѕιz αкşαм σℓυуσя..вєηι вєкℓιуσя
кє∂єяℓєя..уιηє gє¢єм нüzüη кσкυуσя...



"єѕкι ∂σѕттαη ∂üşмαη σℓмαz" вυηℓαя єη вüуüк уαℓαηℓαя



уαℓναяιяιм ∂öη{∂ι¢єğιмι мι ѕαη∂ιη} ;ѕєηѕιz уαραмαм{gιвι мι gєℓισ ѕαηα} ;ѕєηѕιz
öℓüям{∂ѕєм уαℓαη σℓυя} ;çüηкü ѕєηι ѕєνмιуσяυм!!!



вιя тαтℓı αşк güℓüşü özℓє∂ι gözℓєяιм, νє ѕєη нαηgι αℓєм∂є нαηgι ∂üşℓєя∂є ιѕєη
gєℓ, çüηкü güℓüşüηü çσк özℓє∂ιм
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları