Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Kahpe sözler

| 25 Mayıs 2009 Pazartesi | , |
Hep Benımsin Zannederdim

Kimi Tutar Ellerini Kimi Gorur GozLerin .. ?

BoğuLuyorum SenSizLigin Denizinde
Kahpe sözler

İsyanLardayım Bu Aksam Senin Gibi K*hpeLere


Hani MeLekLer AgLamazdı Ya Sen Neden Goz YasLarını Dokuyorsun
benim elimden bişey alanın eline verecek bişey bulurum

kahpelik gizli yapılırgizli kalmaz.

geldik bi fırtına gidiyoruz bi fırtına mezarda uslanırız.

kan üstünde kan izi kalsada önümüzde akbabalar uçsada son nefesimize kadar kuyruğumuzda diktir başımızda.

Her yenlışınla sen
Son yanlışımla ben
Savaşa yürüyoruz
Yine de aşk istiyoruz

eğer bu dünyada bişey varsa tarih bize bişey öğrettiyse herkesi öldürebilirsin.

Çalar saat çalıp kaçmış çalmıyor artık
Sessizliğin bir telaşmış koymuyor artık

adam olmak işe yaramaz İNSAN deĞERİNİ bilmeYİNCE

AşHKIn BEnDE wAR mIYdı Ki ==)YoK olSuN bUDa BenDEn SaNa KaPaq OLsUN

Dibine Gelir her 1 Düşman sanki kanki bazında.. Dostlukların Sıcaklığı Sıfırın Harbi Altında.

ben Karanlık Şehrin Çocuğuyum... Kimsesiz ve Ruhsuz...

KALbimi Elma Sandılar her defasında 12 dn Vurdular...

İnsanların Hayatlarına Saygı Duymaktansa İftira Atmayı Tercih Edenler Ruhlarındaki Ezikliği Hazmedemeyenlerdir.

slı Bulunmayan Dünya Dertlerı Bugün Barı Yakamı Bırakında Rahat Rahat Düsler Kurayım

Çocukluğumu doya doya yaşadım oyuncaklara ihtiyacım yok !!
felek sözleri
Nerden çıkıyo bu yosmαlık eğiliminiz αnlαmıorum ki..!

Siz benimsiniz.Ben sizin için yok ötesi.!

Ağırlık olmuşum soğuk kaldırımlar üstünde et dikende!...

Geri gelmesi mümkün olmayan hatırlanmamalı.

Düşün bєndєn bαşkα şαnsın mı vαг ?

Anlamayana Keman Yayı Gıy gıy gıy -

toparlanma vakti..
yokum artk!
hdi mutlu olun (

Zαmαnın αcımαsızlığı bu.. nαsıl dα αlαy ediyor benimle..

Bahse girerim ki.
Arkadaş sayınız bile beyin hücrelerinizden çoktur !

Ben Bıraktım Bu Yarışı Al Sen Kazan !


Belki bu yüzdendir acımasızlığı(m) !
O acıyla/yüreğimde gel-gitler içinde
Vazgeçilmezim oldun !!..
Hiç mi sevmedinn.. hiç mi seviLmedin...(SEN) !

Hépimiz sorumLuLuk sahiBi oLamayacak kadar ßénciLiz .


CiCi kız modumdan çıkartmayın beni..

eğer warsa özürrr..!

lüffen bi tenxi çok görmein bana..! yhada repleri..!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları