Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Sıkıntı

| 6 Şubat 2008 Çarşamba | |
Káç öLüm wáЯ$á qözéé áLdm háyáTımıı çöPé áTtm Tüm RüyáLaЯ Káßu$ Y!né KoЯkuy0ruMmM..!

ésKı yeRıN| kaLbımDe aRama...ѕéη qozumDen aKan seLe kaRı$†ıN...!!!

maDemkı ermeNısın bır kere werméLısın madeMkı ruMsun bırak ıcınDe duRsun maDem kı TürKsun gosTer urKsun

olmuş ateş yanarmı buz tutmuş su akarmı bu gözler seni sevdi başkasına bakarmı

yaşamak buysa üstü kalsın

her sabah doğan güneş bu sabah doğmaz oldu ellerim ellerinden kayıp giden yıldız oldu görünce ışık saçan o gözler yaşla doldu ağlama duymaz artık bi varmış bir yok oldu

oturup anlat desen söyleyecek bir sözüm yok nerelerdeydin desen var olduğum bi yer yok

s£vméy! b!LmiYorsaN Ta$ımA 0 YüRéĞ!

ßєηι göяüρ кєη∂ιηι ѕıηαмα... ѕα∂є¢є göяєвιℓ∂ιğιη кα∂αяıм..нαуαт ßιя кυмαя ιѕє zαяℓαяı ßєη αтαяıм ...

"кєℓιмєℓєяιη gυ¢υηυ вιℓмιуσяѕαη ιηѕαηℓαяιη кυννєтιηι αѕℓα тαнмιη
вιℓє є∂ємєzѕιη...!"

"кυ¢υк ѕєуℓєяє gєяєgιη∂єη ¢σк σηєм νєяєηℓєя
єℓιη∂єη вυуυк ιѕ gєℓмєуєηℓєя∂ιя".

"gєçмιѕє ∂öηüк кєѕкєℓєяℓє уαѕαмαктαηѕα, gєℓє¢єgє ∂öηüк вєℓкιℓєяℓє уαѕαмαуι тєя¢ιн є∂єяιм."

Senı Seven KaLbe Zulum Et Et Edebıldıgın KadaR butun yoLLar Senın Olsun Gıt gıde Bıldıgın KAdar


b£ni unuTsUn DéMiŞsİn HiÇ DüŞüNdÜn mÜ? HaTıRLaMaYa dEğEr MİsiN?

Gıttın vefaSız bıttım saNıyOrsun Kımın yUreyındeN..Kimİ koVuyoRsUn...?

kalbimde herkes engelli bitek sen onlinesin

Canım sıkıldı senden, nick değiştirdim emesenden


Orada olduğunu biliyorum


Düzeyli bir sohbete var msn ?


Polat alemdar'ı haraca bağlayan nacizane kişilik

Durumum çevrim içi/Beynim meşgul/Ruhum hemen dönecek/Aklım dışarıda/Elim telefonda/Kalbim çevrimdışı

Msnevler

Bill Gates'e uzanan eller kırılsın

Zenci mahallesindeki solaryumcu

Öküz gibi bakmakla tren durmaz ki!

Beyaz atlı prensi bulmak için daha kaç kurbağa öpmem gerekiyor?

Aşk bir sabunsa kopurt beni pakize

Yıllardır oturum açmayan adam.. Adam her online olduğunda "yıllardır oturum açmayan adam oturum açtı" yazıyor bilgisayarımın köşesinde, ve ben her seferinde gülüyorum. Allah Allah...


Tanrım kör oldum, artık kusura bakamıyorum.


Nescafé bile 3ü1 arada, ben yalnızım "

Errorla mücadele

Sonunda şans bana da güldü ama g*tüyle (!)

Dürümüm, çöp şişim ve ayranım; insan bedenine hapsolmuş bir hayvanım.."


Benim gibisini google'da arasan bulamazsın.


Msn 'den gelen adam

Anarşist mi olalım yani, ne bu kpss kadroları

Nickneyime

Allah chat yapmamızı istese klavyeyle doğardık.

[Ölsemde dik durmaz, sarhostur mezar taşım...]


Baba beni okula gönder devamsızlıktan kalıcam yoksa.

Hemen canımı alma Rabbim bırakta hayatla didişeyim, mümkünse dişi gönder azrailimi ölümle sevişeyim...


************************************************** ************
Acele işe , bende işicem şeytan karışmaz merak etmee !!


************************************************** *************
Pamuk cüce ve yedi prensesler


Rekor insanın kendine yakışanı kırmasıdır.

Güzel asmadan çıkar güzel yaprak, marifet o yapraktan güzel dolma yapmak.

*Hayat boktan ama grafikleri güzel


Buffy de vampir sayılır

Ahmet şu anda yok, notunuz varsa ben alayım

14 Şubat sevgililer günü bayan eleman alımları başlamıştır!.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları