Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Msn kavga sözleri

| 23 Ocak 2010 Cumartesi | , |
Hayat 1 yarış dersin hep
ßir meydan sawaşı bir kawga
Sakın yara aLma
sen 1 kaqıt qemisin gasteden
Kıwrımların açıLırken yoruLmasmısN ?
Herqün öLmekten (8)

kavgalı nick
Vefasiz sevgilim alzheimer hastasi bile senin kadar cabuk unutmaz pes


Sana sarilmayi o kadar cok seviyorum ki Cunku o sirada yuzune bakmam gerekmiyor

siz hiç makyajsız palyaço gördünüz mü?
ben her gece aynada görüyorum! ! !


YaşadıkLarım bir masaLdı yiné KurdukLarımsa hayaL


Düşünméktén utanmıyorsan, söyLéméktén dé utanma!


oyunlarım umutlarım düşlerim vardı
hepsi birden yarım kaldı
maviye boyadığım gökyüzüm vardı
kuşlarımı kimler çaldı??

sen ışığını arayan güzel günebakan
ben tozuna dumanına hasret bir enkaz



Gözlerimi kapatınca kurduğum hayaller rotasını şaşırdı zaten sevgili
Olur olmadık zamanlarda, olur olmadık bir şekilde karşıma çıkıp, geldim diyebilme ihtimalini düşünüyorum

Sen Sen Ol Ölümüne Aşık OLma Ölümüne Arkadaş Ol çünkü Arkadaşlık Sonsuzdur Aşk ta Sonsuzdur ama Sevmesini Bilenle


düşündüklerine dikkat et davranışların olur ,Davranışlarına Dikkat et,Alışkanlıkların olur,Alışkanlıklarına Dikkat et Karakterin olur,Karakterine Dikkat et gün Gelir Kaderin olur


kaderin oyununu yenmek için hakem olmak gerekmez!

karşındaki kişiye kızma gibi bir lüxün yoktur çünkü karşındaki kişi senin aynandır senin tavıralrın nasıl olursa karşındaki kişide seni yansıtır sana

Tez elde edilen başarı insanı maceraperest ve karasız yapar

Benim yaşantım hiçbizaman toz pembe olmadıOnu hep ben boyadım mantık fırçamla gökkuşağına
Msn kavga sözleri
her yağmur damlası seni seviyorum demek olsaydı dünyayı sel götürüdü be aşkım
Anlamlı msn nickleri ,yeni msn nickleri , şekilli msn nickleri,msn nickleri
sen benim hayatımda piyonumsun seni kaybedersem 2 puanım gider,ben senin hayatındaki şahım beni kaybedersen oyun biter

DAL RÜZGARI AFFETSEDE KIRILMIŞTIR BİR KERE,MAKSAT BİR SEVİGİLİ UĞRUNA ÖLMEK DEĞİL UĞRUNDA ÖLÜNECEK SEVGİLİ BULMAKTIR

her ayrılık içinde hüzün taşır mutlaka yalnızlığa ilk adımdır vedalar ve sonra ardı arkası kesilmez gözyaşlarının pişmanlıklar faydasızdır artıkoysaki seviğini ölçülü sevmek gerekir çünkü o bir gün nefret ettiğin olabilir

Kalemim adından başka ad yazmaz Bu kütükte başka bir ad okunmaz Narına;nuruna kurban olduğum Seven sevdiğinden asla yakınmaz

Yıldırımlar düştü güvendiğimiz dağlara Hep boş çıktı sarıldığımız eller Hep taş çıktı inandığımız kalpler Kaç kez sırtından vuruldu hayallerimiz Kaç kez yıkılıp kaldık köşe başlarında Kaç kez delik deşik oldu yüreğimiz

ARTIK HER SABAH UYANDIĞIMDA YAŞADIĞIMIN FARKINA VARMADAN ÖNCE SENİ DAHA ÇOK SEVDİĞİMİN FARKINA VARIYORUM BİTANEM
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları