Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Üzgün msn sözleri

| 16 Mart 2008 Pazar | |
GiDeN SewGiLideN Artıq VeFa BeKLeNMeZz(miş)!!BiR GüN GüCüM BiTeRdE İsYaN EdErSeM...BeNi O İsYaNKaR SeWDaLaRa GöMün

Beni bos bir kutu farzet,icimi ise sevginle donat...

aKLiMDa_KaLaN**GiDi$iN_DeGiL

Üzgün msn sözleri

**GeRi_GeLMeYi$iN

ஐღღŞêŋiżĺiķ,Băŋaـ Cōķ Zōŗ ¤.Yąšąмăŋıň Fąŷđـšı Yōķღღஐ

çok sima tanıdım yüzlerini aklıma kazıdım adı anıldığında dostum dedim adım anıldığında tanımam dedi

*ben bir insanı sevme cesaretini gösterdim ama sen insan olma nezaketini gösteremiosun

Hani a$K Seni Yormu$tu...YoLun Sonuna Koymuu$tu..?

Artık Ben WaszGectim...YaLnıszLıqı Sectim..Hersey Bitti..AnLasana..

Bu Kesin ...Zaten inancımısz Olmasa war oLmanın anLamı anLamsızLıktan Baska Bir AnLama GeLirmiydi?

üSTü Sende KaLsın Hayat..Artık Benden aLacaın KaLmadı...

Anlamı Yok Doğan Hergüne Lanet Bu cocuk Sensiz Yapamadı AFFET

SiLDiKLERiM vardir bir de, !!!onlar YANLI$LARIM ve Pi$MANLIKLARIMdir Adlari anilmaz, hatirlari sorulmaz Sadece ""BEDDUALARIMDIR..

-αşк уσк σℓмυş αятıк ѕєνgι ιѕуαηℓαя∂α мυтℓυℓυк υzαкℓαя∂α кαℓıякєη нαιηℓιк νє уяıℓıкℓαя öη ρℓαη∂α

-zєкι çєνιк νє αнℓαкѕızıм вєηι вöуℓє ѕєνєη кızıη нαѕтαѕıуıм

нιçвιşєу ∂ιуєη вι ¢üмℓєηιη σятαѕıηα тєякє∂ιℓмιş вι кєℓιмєуιм...özηєѕιz,zαмαηѕız,zαяƒѕız,мєктυρѕυ z,α∂я єѕѕιz....



...Yine Bir Tek O KalacaK,Yaşanacak Yıllardan da Geriye...(L)Bir Tek Sevgi Olacak Bunca Telaştan Artakalan... ---ÖTeSi YaLaN---


Ben 'SeN SeN' die bittim oğLum ! Hadi UnuT UNuTaBiLirSeN..!Ben Seni Yudum Yudum İçtm oğLum,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!(H)

BiR_GüN_BeNiMDe_KaRŞıMa_CıKaCaK_iYi_BiR_SeVGiLi_



Koptuğu Yerde Bırak !! Bu masaL böyLe bitsin.. Bir zaman HER ŞEYİMDİN !! Artıq hiçbir şeyimsin.......

ѕυѕ ρυѕ ∂υямαм ѕαкιηℓιğιм∂єη,ιηѕαηıуєтℓє çözмєуı ѕєν∂ıgıм∂єη,ιℓℓє ∂є ѕαναşмαкѕα ηıуєтıη,¢єѕαяєтıη ναя мı уєηιк ∂üşмєує
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları