Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Mutluluk nickleri

Bir hayal kurmuştum gözlerinde.
- m u t L u y d u K -
Birbirimizi kandırıyorduk sadece.. Sen ve ben aynı masalda saklanıyorduk.
Sözlerin küf tutmuştu - s e v G i L i M -
Yalvarışların! Onlarda fizana yol olmuştu.
Şimdi senin gibilere G ü L ü p G e ç i y o r u M..
Avuçlarına beddualar bıraktım.
ADAM olduğunda lütfen üzerine alın!

Ben sana
Beni sevmenin imkansızlığını nasıl anlatıyımki
Kendi elini kendi tutan bi çocuğum ben


Kendi Yüreğini
Kendi bilen bir cocuk

 güzel msn sözleri
Alfabeden en güzel sözü yazmak için
29 harfe ne gerek var ?
Al 26'sı senin olsun.
Bana 'Sen' yeter.
Mutluluk nickleri
Ve aşk..
Kıyamamakmış sevdiğine , onun tüm yok edişlerine rağmen .
Vazgeçilmezinden kopmamak için ,
Onun senden coktan vazgeçtiğini bilsen bile
Ezen , yok eden bir suskunlukla beklemekmiş ..
Sustu yakarisLar…
Ta$ti sessizLik içimden…
KeLimeLeri karanLıga bıraktım hissediLebiLdiğince..!
Ben konu$tum ‘o’ dinLedi…
Ansızın sustum… SessizLigini dinLedim..
Susmaya Gidiyorum...
Birazdan Dönerim....!
..HayaTı Tüm RenkLeriyLe ya$a..
☆ İçimDé aCı, İçimdé Kin,İçimDé İncé İncé ÇûRûtén ßir SıZı ☆
Dûşûnmék Kâr Etmiyor,AkLımLâ ÇözémiyoruM
. . ßékLéyémiyoruM . .
Zâmân DeniLén iLâç
AşıRı DozDân GöTûrûr mû İnSânı?
   Emo nick sözleri 
Kendime bir yol çizip ilerlemem gerek elbette
Artık durulmaz bu şehirde içinde sen varsan eğer
Terk-i diyar eylerim çare yok beklemekte
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları