Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Gururlu msn nickleri

Onursa OnurGurursa Gurur.
Hiç Taklit Yapmadım Benim Aslım Budur.
Anlatsam Sana Kendimi Aklın Durur.
Tatlım Artk Uzasan İyi OLur (;




Bin ''günahın'' olsa da bana '' bir gün ah'ım '' yok sana.




yokmudur bir yenisi su kaderin ? ? !





bu ikimizi son bölüsün

ne adamLaR göRdümüzeRinde eLbise yok !!
ne elbiseler gördümiçinde adam yoK


*
eSkiLeri SiLdim âma
kaLem kıRmızıoLunca izi kaLıyO


2 dk salaga yatarım ömür boyu aptalım olursun (;


Seni Seviyorum de içinden;
ben onu hissederim derinden..




Kandımkanadım sana..
Ama hep sevdim
Yittim belkiama sevdim






Bitti işte!
Hem de daha gel(e)meden son cümleye
Başlı başına
Enine boyuna..
Nerden bakarsan bak bu sevdaya
Yitikmiş
Hem de boydan boya..


ve sen..Ve Sen..
Sen Sadece Pişmanlığımsın!!

karizmatik şekilli sözler
Yüregimdeki çocuk
Gelecekten umutlu
Hayatla barışık yaşıyor..

Gururlu msn nickleri
fazLa sewdim seni ..

Hislerim yanıyor .



Ben Kaybettim...
Sen Kazandın!
Artık sesimi duymayacaksın...



sana inat;
Yıkılmayacağım.
Hayata sımsıkı tutunacağım
Beni hiç bırakmayacak yerlerinden...




ben agLarken sen mutLu oLabiLecek misin?
uyuyabiLecek misin eLLerin koynun da?
hiç bir eser yok... hiç bir iz yok''BİZ'' den...
unutabiLecek misin? gerçekten...



CeLi$iyormuyum kendimLe ?
öLüm...
Sence artik korkmama gerek varmi senden ?


.


Uzun bır yoLa cıkıyoRum kımse aRamasın Benı


.yeni msn nick


Hepimiz HayaLLerimiz Kadar VaroLuruz ;
Ve Hepimiz
SöyLediğimiz kaDar DeğiL
Hissettiğimiz kaDar SeveRiz...!

Çok mütevaziyimdir bu yüzden sadece
iyi olduğumu iddia ediyorum
yoksa 'M Ü K E M M E L' olduğumu herkes bilir D




Sustum...
Senin hiç "biz"le başlayan cümlelerin olmadığı gibi
bende "sen"li cümleler kurmuyorum artık.. )





Sen benim yerime bir baskasını Koyabilirsin Gülüm!
Ama o Baskası Benim sana koyduğum gibi koyamaz.




Deqiştiremezsin beni Kasma boşa ben buyum...
Biraz huysuz biraz deLi BeN kendimLe mutLuyum...)
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları