Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Teklif etme nickleri

Ey yaLnızLığıma Îmza Atan Însan!!!
Kaynak : yorumla.net - Seni ne Çok Sevdiğimi de U N U T A B İ L E C E K M İ S İ N ?

İkimiz Bir Kelebek Olalım Çünkü Kelebeğin Ömrü azdır
Kaynak : yorumla.net - Ne Sen Başkasına Yar Ol Ne de Ben Başkasına Yar Olayım ..!



Sen benim farkımı farkedemedin ama artık farketsende farketmez
çünkü benim farkımı farkedenler senden çok farklı * ;D



Ben alıştım yalana Dolana Hiç Şaşırmam Arkamdan Vurana (;



Terk edilirken “görüşürüz” kelimesini duymaktan daha sancılı bir şey yok.
Zaten öldürdün lan bir de umut mu veriyorsun!

  aşkIm sözleri
Hayat kumdan kaleler yapmaksa deniz kenarınadalga hesabı yapmaktır ; yaşamak.


' Bir varmııış bir yokmuuuş ' - diye bahsettikleri sen olmalısın.



Hiç bir yalnızlık sen' kadar pişman edemez beni..
Sen kimde unuttun ki bana dönmeyi ?



O senin suyun gibidir hep ihtiyaç duyarsın ♥


Ancak midemi bulandırırsın bu saatten sonra.. (;


Kaç kadının üzerine kokun sindi mühim değil adamım..
Mühim olan kaç kadının içine sindin ? ; )

 aşkI anlatan sözler
Ben seni sevdiğimde sen daha çocuktun. Aşkımla büyüdün...
Nerden mi anladım? Ayaklanmış gidiyorsun !

Teklif etme nickleri
Dünyanın dışına atılmış bir adımsın sen..♥


Satırlarda arama beni sevgili.. Satır aralarına saklamadım sevgimi ~ ♥


Aram bozuk mutlulukla.. Güldüğüme pek aldanma .))


Mum olmak kolay değil.. Işık saçmak için önce 'Yanmak' gerekir `


»..saЧende eminim nefes aLdığımdan..«


Nefes al.. Şimdi öksür.. Ayrılık rüzgarında yüreğin açık uyumuşsun..
Hüzünden kangren başlamış yüzünde.. Aşkın da kırk derece..
Hastayı ameliyata hazırlayın; "Kalbini Alacağız" ...


Sevişmek çiftleşmek değil tekleşmektir )



Her Erkeği Kolumuza Takacak Kadar Aciz..
Her Önümüze qelenle Kanka Olacak Kadar KoLpa deiLiz.



≈ Bir kadın "aşka inanmıyorum" derken aslında tek bir şey demek istiyordur.
" Hadi beni aşka inandır..!



Bilmezdim bir dɑhɑ bir dɑhɑ seveceğimi..Yine öğrettin bɑnɑ sevmeyi..
Yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi..
Ne olur bırɑkmɑ ellerimi..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları