Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Rengarenk aşk nickleri

Bana dünya yuvarlaktır dedin, dediğin döğruysa neden geri dönmedin. 

An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış kahkaha bir maske derler bilir misin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış. 

Önceleri hasreti hıç tatmadım yarımdan hiç ayrı kalmadım biter diye takvimlere baktım. Zor geldi ayrılık alışamadım. 

Hep kalanlara gidenleri kattım. Birgün yerine geçemediler. O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler. 
Rengarenk aşk nickleri
Bir ömür boyu seninleyim desen de istemem artık. Çünkü sen rüzgarın çoşturduğu bir toz bulutusun bugün bana esersin yarın ellere. 

Hep beni kimse sevmiyor ki derdin. Usulcacık sokulup yüreğine "ben" demek isterdim. 

Üzüntülerin kumsaldaki ayak izleri kadar hafif sevinçlerin okyanuslar kadar derin olsun. 
En güzel deniz gidilmemiş olandır, en güzel çocuk daha büyümedi, en güzel günlerim seninledir ve sana söylemek istediğim en güzel söz daha söylenmemiş olandır. Seni seviyorum.

Aşkım var dağlar bilemez, sevgim var kimsenin aklı alamaz, birde sen varsın ya Bitanem dünyada kimse böyle sevemez. 

Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler, insanlar onu hayatları boyunca ya birkez yada hıç görmezler. Ben gördüm. O da sensin birtanem... 
yepyeni renkli sözler
Yıllardır sevgimin öyle çok muhafızı ve düşmanı oldu ki inan bana seninle onları aştı. Ve inanki seni seviyor olmak bile büyük nimet benim için.

Seni her özlediğimde kalbime bir yıldız çiziyorum. Seni ne kadarmı özledim? Artık kalbimde bir gökyüzüm var. Çünkü seni seviyorum. 
Sevilmeye layık olan ancak sevmesini bilendir. 

Sev! Öyle sev ki kalmasın bir damla gurur gururun başladığı yerde sevgi ızdırap olur. 

Bir sen varsın dünyamda beni anlayan birde sevmek var içimde sıcaklığınla yanan. 
renkli nickler
Maviler giyer bulut ölürüm, yeşiller giyer bahar olurum bakarşın birgün beyazlar giyer senin olurum. 

Sana şarap vereceğim, iç ama sarhoş olma. sana bir gül vereceğim, kokla ama soldurma. sana kalbimi vereceğim, sev ama incitme!

Güneşi seviyorum diyorsun güneş açınca gölgeye kaçiyorsun. Yağmuru seviyorum diyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açiyorsun. Korkuyorum sevgilim çünkü beni sevdiğini söylüyorsun. 

Gidenler yokluklarıyla değil giderken söyleyemedikleri sözler yüzünden hüzün verirler.

Sana en muhtaç olduğum şu anda gel! Yaşamak olsanda gel ölüm olsanda gel!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları