Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Hoş msn nickleri

Hani aqLadıkça unutursun derLer ya o da yaLanmı$..
Her qece ßa$ımı yastıqa koyup aqLadıqımda anLadım..
a$ık oLunca insanın qözü ßi$e qörmezmi$,,
ayakLarı yerden kesiLirmi$,, derLer yaa oda yaLanmı$.. a$k acı çekmek aqLamakmı$,,

aLayına gitméyin kendinize GeLin !

kaybettikLerimin hesabını kaLbimden ..Çekİn bildiğim kadarıyLa Limitsizim..(!)

iNsaNLaRa sayqım sonsuzz! ama sabRıM sıNıRLı! ..

YaŞadım Seni [1000 PiŞMaN]

Beni gerçeklerim bekler...!

SusKunLuqumun inTikamıdır yoKLuqum.

pLatonik sevmeLer teseLLi etti beLki.. varLığın yanımdan hiç gitmediki .
yürekli sözler
Sebeb-i Hayatım

düşte git yüreğiMden sessizce... yorgunuMM gitmeleriN tümüne..

tOhUMuNdA AYrIlıK VaRsA aŞkIN....mAhSüLüN GöZyAşıDıR! öDEr yÜrEK cEzAsInı

ÇaResi yoq bu iŞin soNu qeLmes nefreTimin..

Herkes ula$ılmazı oynarken ßen Ya$ıyorum..

qeçici döVmeSin TanRı çiZdi şekLini

yuReqm tik takLarda.. saat ßna 5 kaLdı..
    güzel msn iletileri
Hayat bo$tur Kafa ho$tur eLimde Lise kitapLarı Ko$tur aLLah ko$tur

sana geLméDiĞim gÜn diĞéR manitaLarLa gittiĞim gündür güLüm


*...Kısacık ßir A$kTı ßu YaşadığımıZ, TatLı ßir Oyundu Oynadığımız

Hayatı korkarak ya$ıyorsan §adece izLeyeceksin.

ölürsem beni sana gömsünler - itin olayım bana bobi de

söz aqızdan çıktı ßir kéré. $éytan da séndén yana méLék dé.

qéL dérsém qéL qid dérsém qidmé

yüréqin yoksa éqér rahat oL,o zaman izim ßédénindé . ßéni unutmana yétécék.

ßana 1 qéL désén o yoLLary hic qéciLmémi$ sayardım

ßén qüLLérimi SoLdurdum Sén Papadyana İi ßak..!

Hic1$é SöLémé Hic1$é Yapma. Nédén Mi? Cünkü ßén ÖLé Yapıorum..!
Hoş msn nickleri
Hani hérkés dér ya iLérdé ßunLarı hatırLayıp qüLécéksin,, dié ßir ték ßu doqruymu$.. $imdi sana qüLüp qéçiyorum.!! " MutLuyum " ordan anLadım.!!!

Sonunu qétirémédiqim HikayéLérim Var ßénim. 1 2 3 Tıp... Daha Kac Hakkım KaLdıKy Ya$amaya..?

KaLmadı Takvimde Tek Bir Sayfa

öLen ßiLir Hayat Nedir...

“Seni Unutmak“ sadece lafta, sadece dilde var…

tembellik imajdan gelir

$éкéя ßιѕнє(●-●) , qüѕєℓ ßιѕнє (●-●) , тαтℓı ßιѕнє(●-●) αѕι ßιѕнє (●-●) , уσк ßöℓє ßιѕнє [●.●]

'' $erefine içiLeceq a$k yoq,satıLmı$ BütüN SevgiLer ''

CêkêmêyênLêrê AcârIm YoLumu...

ßn JuLiet Grçk Aşkn SavaŞcısı ...DikkT! RomeQ Aranıyooo

vedaLar sOğuk oLur sIkı gİyiN

kaLß!m iLtihaP saLqıLar..hér saRSıntıda ^s3vqm mikr0p kapr

warLıqımın y0k 0Lduqu Sırada,
warLıqınLa yeniDen d0qdum dünyaya,
qözLerimi açtıqımda Tek Seni qörDüm,
Kapatırkende Sadece Seni qörmek iStiy0rum Kar$ımda...

n0 paNik n0 heyCan ßeN kOpcaM seN ßaqCan..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları