Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

2011 Nickleri

' уiηє diLimdє Sєηiη αdıη .. уiηє kєşkєLєяimLє ßαş ßαşαуım ..! 

hêr$ey biqûn ßitERmi$..
a$k seßePsizz seVmêkmi$ .. 




SUS şimdi ..
Konuşma..
AnLamsızLıkLar doLu aramızDa




Hєrkєs bilsiη istєdim..
Hєrkєs bilsiη istєdim nasıl sevdim bєη..
Hєrkєs duysuη istєdim ηєyє dirєηdim bєη..
NєLєr gördü gözlerim nєlєr duydum diηlєdim..
Aşk böylєysє sєvmєyiη sєvmєyiη bєηi..


Zamaη dursuη istєdim bugüη pєsєttim bєη ..
Hєrkєs sussuη istєdim masal olayım bєη..


  bilinmeyen karizmatik nickler

Sen; uzaKsın, yaKınsın, özLenensin... ama ßuqün deiL yarın qißi ßi$eysn /!\ 
2011 Nickleri

Dü$Lerimi qöRün öyLeyse...
SewDiqinizi ßenim qißi Sewin
qüLün hep qüLdükLerime..
SıKıysa öLün ßakaLım heRqün öLdükLerime ..




Şu 3 qünLük ömRüné sıqDıRamaDıN ßéni.. x!


AqLardım uqruna, qözßeßekLerimden akıtacaqım ßir damLa qözya$ımdan deqerLi oLsaydın... 


$imdi çek qit yoLuna...
yaLan a$kLara...
Yooook artık "eywaLLahım" yürekten wuranLara .!



≈≈Sǿη øl¸śøňυм όŁΜā ŚęvĝíĽîм≈≈


ßu Kapı qiDene ßir Daha açıLmaz...
KapaDım o DefteRi ßir Daha YazıLmaz .!
Kıymetimi ßiLen ßiLir;
ßiLmeyenLe i$im oLmazZ .!!




en şekilli msn nickleri
Son qünLerDe hayaTımı YaLnız ya$ıoRum,
Ne ßeni Sewen NeDe SeweßileceK ßirini TanımıoRum



ßenLe oLmayı ßeceRemeDin ßari ßenSiz oLmaya aLı$h.. 
2De ßir aRama unuttum anLa, SenDe unutmaya çaLı$hh
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları