Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Almanca msn nickleri


Dıcke kuss an deın lıppe
- Dudaklarından Öptüm.




letztes Wort Ich Liebe Dich…!
- Son sözü Seni Seviyorumdu



Du bist sehr süss
- Sen Çok Tatlısın.



İch bin sehr süss
- Çok Tatlıyım.



Verrücktes weib
- Çılgın Kız.




    yabancI anlamLI msn sözleri
Ohne dıch tut es weh
- Sensizlik Acı Veriyor.



Ohne dich sterbe ich
- Sensiz Ölürüm.



İch hasse dich
- Senden Nefret Ediyorum.



Was mache ich ohne dich
- Ben Sensiz Ne Yaparım?


 alman nickler
İch will dich nur für’ne nach
- Bu akşam için seni istiyorum.



Du bist mein schatz
- Sen benim aşkımsın.


İch vermisse dich
- Seni özlüyorum.

Hasret KaLbe Zehir...


Almanca msn nickleri
Ben Kendim yapamadım
Bari Sen AğLat Beniii



Eğer gittiğim bensem söyLe bana kimden gittim?
Sende yoktum zaten ben, ben yine bende bittim..




iyi oL, sağ oL ama bana uzak oL!




Başka Renk mi düşLemiş kaLbin, kırmızı odasında?!




Ben senin beni sevebiLme ihtimaLini sevdim !



YaLnızLık sen ne güzeL şeysin diyorum bazen...
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları