Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

ihanete uğramIş nickler

Tut yüreğimi..
Seninim sanki..

Tut yüreğimi..
Kaçacak yerim kalmasın..


Dur..
Sus..
Konuşma..

Yükü ağır vagonlar yüreğim..
Bir kurşuna tahammülsüz..,

/..Yüreğine hazice çıkar yüreğim../



Özledim seni bugün sebep yokken
Kırılan kalbim miydi yoksa?
Karnımdaki bu sancıyla
Küflenmiş ruhum unutmadı
Unutmadı seni hala
hay hay, ne isteRsen say say, ßenCé senin aŞqın Lay Lay, haDi oqLum sana ßay ßay

AnNe,küçüqKen ßi yerim acıYınca öpiimde qeçSin Derdin yHa.. KaLBim acıo anNe Hadi öpTe geçsinN…!

ôŁûηûzû ∂îяîηîzî, нêяqûη ßîяîηîzî, ßîяqûη yeni нêρîηîzî...
  ihanet nickleri  
heY seN !! yOk öbüRü !! ııııııı yOk yOk yanıNdaqi !! uFf saNa diyoRum be seNi seNi seNi deLiLer qibi sevioRum

COK SEREFSZ GORDUM AMA HIC BIRI SENN KDR PROFESYONL DIILDI



Hayat Aslında Basittir,Zor Gelirse Bas İttir, Baktın Olmuyo Has...tir..


DüqünLerde yanına qeLip seni dürterek "sıra sana qeLdi" diyen yaşLıLardan sıkıLdıysan sende aynısını cenazeLerde onLara yap..


oLMaDıĞıM BiRi iÇiN SeViLMeKTeNSe KeNDiM oLDuĞuM iÇiN NeFReT eDiLMeYi TeRCiH eDeRiM

DünüM yOq yaRınIm sırR ..?

SuLtan 0Lmuşh Kahp.Lér.. DeLikanLı 0Lmuşh ....Lér..Hanım Efendi 0Lmuşh Sürtü.Ler.. MumLa Aranır 0Lmuşh ßénim qibiLeR!!



Arkadan vurmak mis;..Erkek oLmak....?


FaRKLı OLMa ÇaBaSı İçİNDe OLMaDıGıMDaN ÖtüRü FaRKLıYıM!!!

Cafe crown gibi içimi ısıttın,lipton ice gibi sogutma sakın,hayatın tadı coca cola falan deil sensin..Bi biskrem versem benm için GüLerMiSiN..
ihanete uğramIş nickler
mutLu soNLaR uZaq duygusal biZee..!!

oLmEkTeN KoRkMuyOrUm aMa kEfEn TaRzIm DeiL...


uyan dedi bi ses uyan o burda uyandim,aradim bulamadim

oyLe yuRekten seviYorsan akLi ba$indAn aTacaksin! kiMi yaniNda aRiyOrsan onCe iciNde buLacakSin!!

NeFrEt Ve aCiNin biRLesimiYim Ben,aGLaMak FeLsEfEm,oLdUrMeK eGLenCeM..

InSanLaR GuLuMsEyErEk mUTsUzLuKlArInI HeM gIzLeMeSiNi HeMdE yEnMeSiNi OgReNiRLer!!...

beLLi bIr aMaC BeLiRLeKi, HaYaTiNin BiR aNLami oLsUn!!...

Gözyaşlarımı Biriktiriyorum... İleride Kendime Ait Bir Okyanus Yapacağım...!

CaM KırığıM...topLanamaz gibi duran,içimizde ne var ,ne yok ise aLıp götüren bir fırtınayLa birLikte sürükLenip gitti bir yerLere ve bizz sadece canımızı yakan kısmıyLa kaldık öyLece gidenLerin ardından

msn nickleri

ßir paLyaço varmı$ herkesi güLdürürmü$
ßir adam varmı$ ağLama krizine yakaLanmı$;doktora gitmi$.
Doktor adama herkesi güLdüren paLyaçoya gitmesini söyLemi$.
Adam doktora: "o paLyaço ßeNim" demi$
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları