Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Hasta eden nickler

| 23 Eylül 2010 Perşembe | , |
| Dünyada kusursuz iki insan vardır. Biri ölmüştür biri de doğmamıştır. |



Sen`inLe ilgiLi hɑyɑLLerim gerçekLeşir mi bir gün?
Bir gün de bɑnɑ doğɑr mı güneş?
Bir gün de benim yüzümü güLdürür mü kaLbin ?

Sen benim farkımı farkedemedin ama artık farketsende farketmez
çünkü benim farkımı farkedenler senden çok farklı * ;D



Ben alıştım yalana Dolana Hiç Şaşırmam Arkamdan Vurana (;


Terk edilirken “görüşürüz” kelimesini duymaktan daha sancılı bir şey yok.
Zaten öldürdün lan bir de umut mu veriyorsun!

  garip msn nickleri
Hayat kumdan kaleler yapmaksa deniz kenarınadalga hesabı manita yapmaktır ; yaşamak.


' Bir varmııış bir yokmuuuş ' - diye bahsettikleri sen olmalısın.


Uykum gelsin diye koyunuykum kaçsın diye de hayatıma giren öküzleri sayıyorum. ;D


Hasta eden nickler


Dɑhɑ dün peşimde koşɑn köpekLer bugün bɑnɑ hɑvLıyor
Demekki köpekLerin biLe 1 günde g*tü kɑLkıyor ;]



Dudakların Dudaklarıma Değdiğinde gözyaşı döken Aşkım
Soluk Soluk Tadacağım Nefesini ♥



Aşığım sana Cümlesinin Sonunda ki 'a' Harfi Sessizce Terk Etti Seni
Bunun Farkına Var Eski Sevgili; Sen Hala 'Aşığım San Beni' *
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları