Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Terkedilme nickleri

-Ölümsüz aşkını hiçe sayarsam Ecel olsun bana senden başkası..

-" Eger aglamak çözüm olsaydi sana ilk kavusan ben olurdum.. "

-Yuregim sensiz yara dolu ,Gelirmisin duysan bunu ? Yoksa dermisin vicdanim rahat, Coktan unuttum ben Onu ?

-Varligim hissedilmeyebilir ,, Ama YOKLUGUM fena koyar

-bénim sévdam başkasına haram..!

-Seniin uGruna cAnimi veririim. aMa Layiik degiLSiin.!!

-Hayattan fazla birsey bekleme,biirgün elindeki herseyi aliyor!

-SENI SEVDIGIM KADAR, GÜNESI SEVSEYDIIM, GÜNES BILE HALIME ACIR AKSAMLARI BATMAZDI.
terkedilme nickleri  
-kahpe kader, ne istediin benden? hergün ayri biir dert... hayat oldu bana cehennem

-bu dA benim sAna bedduAm Olsun dinledikce gÖzlerin dOlsun Bu sOn sÖzüm sOn vedAm Olsun Almadigin bir cAniim kAldi odA benden Olsun

-Sevecek kimsem yOk kOklayacak güLüm yOk cAnimii verbilecek biir cAn yOk.!!

-aska inancimi sende kaybettim, degmez ama yinede seviyorum

-Sevdan Beni Yakarken, Baskasini Sevememki.

-Hasret Bana Gore Degil, Yoklugunu Cekemem Ben.

-Bizde Ozur dilemek Vardir Yalvarmak ve öpücük ASLA,,SEVMEK Vardir Ihanet ASLA,,Bitirmek Vardir Geri Donmek ASLA..

-ARKADAS; KIRMAYAN KIRILMAYAN KIRILSADA YIKILMAYANDIR...!

-Seni öyle bir yere yerleştirdim ki gerçeğin bile gelse hayalini dolduramaz..!
terk etme sözleri
-VuruLdum bEn 1 kAlpSiize ,, O vERdii kAlbini 1 kAhpeYe ,, SeveCekTii sÖzde bEnii ÖlesiiYe

-BaskAsina Kendiinden FazLa Deger Verme _ ,, yA 0nu Kaybedersiin _ ,, yAda Kendinii Mahvedersiin

-Bir Gün O Deli Gِonlün Beni Anlıyacak Ama O Zaman Çook Geç Olucak...

- Bii DaHami..? TöVBe SeNii SeVMeK..!!

-Ben Cok Seyi Hayatimdan Sildim ·@SENIDE·@ SiLerim..!! ;)

-Kimin yüzü erkekler tarafindAn gülmü$kii biz gülelim

-Herşey Bosaymis, Sende Gurur Denen Birşey Kalmamis ! ;)

-Sózlerin Gibi Sende YALANSIN ;)

-senin gibisini sevdigim yeniyıl için beni cehenneme gönderirler..!!
unutulmuş msn nickleri
- SEN & ben = HIKAYE

-sen beni KOLAYCA terk ettin o ZOR günlerimde !!

- Gittiqin o yollar senin birqún sonun olacakk!

-gózlerii sózleri sóyledi, sózlerii gózleri aqlatti..

-kalbimden atildin.. aklimdan silindin... hayatimdan kovuldun... bunun baska adi yok... sen artik unutuldun...;)

-seviyorum diyen birgun çekip giderse,hiç YUREKTEN sevmemis

-vuuúr hádi vur pesinden aqlamam, 'qitme duur neólurr' diye yalvaramam.//

-GÜNEŞ YALNIZDA OLSA ETRAFA IŞIK SAÇAR!

-üzülmee dogrularin kAderidir yAlnizlik,kargAlar serseri sürüyle kArtallar ise yAlniz uçar!

-Sen hanGii agaçtan dü$tün $ékéér

-sOnsusza dek bu kAlp -biirTek- seni sévéCéékk!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları