Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

ayrILIK nickleri

| 3 Haziran 2010 Perşembe | , |
bıRak aYdınLık apTaLLarı aYdınLatsın!!


Baki olsa da ayrılık aŞk daima öLümsüzdür..!

Giden yoLunu Kalan yerini biLsin artıK.


Ay Güneşi seviyormus . -Banane-
Toprak suyu seviyormus. -Sanane-
Leyla mecnunu seviyormus. -Bizene-
Ben seni seviyorum. -Kimene?-


Bitti Demekle Bitmior..Kalıyor o Yürekte Birşeyler..


BuLaştın Héryerimé.. İçimdéki sen O kadar Kocaman ki..


uZatmayın kirLi eLLerinizi üStüme .. yetişebiLecekLeriniz sadeCe hayaL kırıkLıkLarı ..


Kimseye kendime ettiğim kadar ihanet etmediM..



Aşk bu denli uzun sürdüyse,deprem olacak birazdan.
Yasalara aykırı şeyler bunlar,babam beni tutuklayacak../

ayrılLık PamukK olLsa yine sevgi acCıtıRr...




ßeLki Sandığın Kadar Ukala,
ßeLkide Tahmin Edemeyeceğin Kadar Mütevaziyim.
ßiraz SakLıyım ßazen YasakLıyım. Kimseyi Örnek ALmam.
Kimseye Örnek OLmam. Arkama ßakmam. 'AsLa' Demem.
'Keşke'Leri Sevmem !!
ELeştiri DinLerim Nasihat DinLemem !!
  acIlI msn sözleri
KenDi KücüK Pemße DünYa.MmDa mudLuuMm ...


kenDi canıma kıYacak kaDar saLak, gerçeKLerdeN kaçaCak kaDar korKak değiLim!



YüzLérinizdén Kopya Chékérék En İi Résmi ßén Chisdim.



Sesini deiL sözünü yükseLt..!



ßırâkıLdık...yâLnızdık...çocuktuk oyuncâqımızın éLindé...yéniLdik...sobéLéndik hâyâtın éLiyLé...


Aşk diyorLar aDına
SözüM oNa geLip geÇermi$ !!
Bak geçmedi hala ?..

S۪۫۰۪۫E۪۫۰۪۪۪۫۫۫N۪۫۰۪۫İ۪۫۰ ۰C۪۫۰۪۫O۪۫۰۪۪۪۫۫۫K۪۫۰ ۰Ö۪۫۰۪۫Z۪۫۰۪۪۪۫۫۫L۪۫۰۪۫E۪۫۰D۪۫۰۪۫I۪۫۰۪۪۪۫۫۫M


º°‘¨qerçek miydi tutunmaya msn ileti çalı$tıklarım ?
hediye süsü werilmi$ ayrılıklarım...¨‘°º


Seversen Mutlu oLursun Derdin ya Anne,
Yalanmıs..
Mutsuzum ve hala seviyorum..


YokLuqunda Aynalar Kesti Kücük Yüreqimi..


ayrILIK nickleri
Her doqum qünümde neden bir yaş kücüLdüm??


Kaliteni qösterdin şimdi satışlarda mısın??

Bir korsan oLup tek qözle aqlasam daha az qözyası akar mı yanaklarımdn..?


Mezarlar vazqeçilmez insanlarla doludur ;)


Yaqmur yaqdı..Herkes yine kendi renqine boyandı..


iÇimdéki asi kız isyanLarda
Mazo$ist duyquLarı kaßarmıştır yiné
ßaksana néfRét kusuyor qéCéyé
Lanét édiyor hér doqan qüné
Aynaya ßakıyor aqLamaktan kurumu$ qözLériné
ßirkéz daha isyan édiyor kadériné Küfrédiyor qéLmi$iné qéÇmi$iné
SarıLıyor yiné nicotiné
ßir kaÇ néfés Çékiyor iÇiné
Sonra ßi ustura aLıyor titréyén éLiné Sürüyor dü$ünmédén ßiLékLériné Akıtıyor damLaLarını yérLéré
KanLarıyLa affét yazıyor sévdiqiné
Kapatıyor qözLérini éßédiyéte..!


...Bir téBésSüm éTsé göz doLar,
...TaşaR suLar ve ruHumu séL baSar....
Vé kaLbimdé biR küçük çoCuk yaşar...!!

# Beni Bn YapaN içiMdeqi SesLeri SusTuRamazSn…


Ben ceketimi Kaybetmisim sen Düqmeni arıyorsun karizmatik Peh..


SiL aDımı ßa$tan yaZ kaLßiNé
ßa$ haRfi ßüük oSsun
YéNiDéN küfRéT
qéÇmi$i haDım éTTik oLmaDı
ßéN suyun oLdum
ßarDak doLmadı..!


Şimdi Yol Ver Kendine!!


A n l a m s ı z B u H a y a t Y a l a n d a n Ö t é


Kopuk film kareleri gibi yüzün.
Kesik kesik.
Ve gözlerindeki ifade öylesi soğuk ki
Üşüyorum.
Birleştiriyorum hafızamda parçaları.
Etrafındaki her şey karanlığa bürünüyor.
Habersiz çekilen bir fotoğraftaki,
Şaşkın ve donuk bakış misali,
Değişiyor suratındaki devinimler.
İleri geri sarıp saatlerce izliyorum.
Bunları yazarken bile görüyorum.
Artık kaldıramıyorum..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları