Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

lanetli nick sözleri

| 31 Mayıs 2010 Pazartesi | , |
Mutlu aşk varsa da mutlu son yoktur.
Etrafına bak onlardan olma sakın.
Rüzgar gülü hiç ölümü düşündün mü ?
Ve aktığında damarlarımda kıskançlık.
Eminim ki sen de hep kendini aradın.

Kurbân édîlmék üzéré géL ßânâ.. ..
Sénî ßu qécé ârzuLadım.Yîné ßu géce
sénînlé öLécéqîm.. ..
Lânétîm....!!!

MuM ateşe gönül vermiş
Ateş onu eritip tüketsede razıymış
çünkü seviyormuş
bu sevgiye hayatını adayan mumun tek korkusu ise
eridiğinde ateşin sönmesiymiş...


GöZümDén yaŞLar seL oLuyor hiÇmİ degmiyoR yüRégiNe?
ßén yanaRKen bu şehirDe,
kenDimi haPseTmiŞken iÇiné,
iÇinDén çıkıLamayaCak biR duRuma giRmiŞimDé,
hiÇmİ sıZLamaDı iÇin bakınCa göZLérimé?
Tamam héRşeyi kaßuLLenDim giDiyoRum işTéé..

   ilginç sözler
Severk unTmk oLr i$ mi?
ßiLerk uçuruma öndn atLnr mı ki?
Kaybttqnn yerine ne koysn doLmz.
ß0$ bırakcqm yerini hP bombş!


Benim OLduğum Yerde
Senin Gibisi ÇoK
Ama SeniN oLduĞun YeRde
BeNim GiBisi YOK!!!


Her gün biraz daha yok ediyorum kendimi..!!!
Her gün dibe.. Daha dibe..
En dibe batmak ne acı..!!

Sanki melekler seni bana getirdi..
Sanki hep yanımdaymışsın gibi..

Saatler yine seni vuruyor
Gecenin en dip yerinde

Yüzümden düşen bin parçayı
Toplayıp attım kum saatine boş iletiler

lanetli nick sözleri
Hiç sOrmadım.
Kuralları kOydular Oynadım
Hep kaybettim en baştan başladım
Oynamaktan çOk sıkıldım


Küçük meleğim. Yarattığın harikalarla öldürüyorsun beni.


ya$adıGım her$ey beNim için biLe biR sıR


Kimse bilemez nasıl hissettiğimi
Kimse bilemez neler düşlediğimi
Yalnızca sen duyarsın sesimi
Çok uzaklarda


..GözLeriNi ACıp Aynaya Bak Bi
ICin Dısın Bir mi GerCekDen. (,

Hεякεs кεиdi кαdεяiиi кεиdi чαzαя ωε εи iчi şεкiℓdε σчиαя
чα dα σчиαмαчα cαℓışıя..
αмα gεиεℓℓiкℓε чα σчuи oℓuя чα dα σчuиcαк


Konuşmak gerekir bazen,susmak artık çare nefret değilse…
Anlatmaya başlamalı bi yerden,en başta kendinden...,)


Gözlerim görmez,ellerim tutmaz olmuş.
Anılarla yaşamak ayrılıktanda zormuş..
Söylenen her şarkı;
Bana seni anlatırken,
Sen sonsuza dek sevildiğini bil yeter..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları