Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

acIKLI nickler

| 6 Haziran 2010 Pazar | , |
Sén qitSéndé ßéndén,
ßén yiné söküP qétiririm séni
yaşadıqın şéhRin kaLbinden..
Sén öLdüm déséndé,
O aşifté şéhrin rahmindén
sézéryanLa aLırım séni.
ßén bu kadar sénkén..
Sén bu kadar bénkén..
ßizkén...
yok Say béni diyéméssin,
istéyéméssin ßunu ßéndén...

ßu saatten sonra benden sadakat bekleyen kendine köpek alsın...!!!


ben kéndıMden kacıyorum .
yok kimseLere zararıM..
dokunmayın..
her turlu ya$arım.
aldığım nefeslerde payınız olucaksa eeR
bazı $eyleriN sonuda geLır.
inanırım..
●๋:
Daha küçük aşklara katlanamazsın,
Benimle ölürsün..




üsTüme gLme haYaT daha nei nefret aLcksN..??...!!


   hayat sözleri

Kopuk fiLm kareleri gibi yüzün.
Kesik,kesik.
Ve gözlerindeki ifade öylesi soğuk ki
Üşüyorum.
Birleştiriyorum hafızamda parçaları.
Etrafındaki her şey karanlığa bürünüyor.
Habersiz çekilen bir fotoğraftaki,
Şaşkın ve donuk bakış misali,
Değişiyor suratındaki devinimler.
İleri geri sarıp saatlerce izliyorum.
Artık sadece A$kımi istıorUmm..




!!!...ѕιz נσηנσηℓυ ѕözℓєяℓє,вιz єѕяαяℓı gözℓєяℓє вüуü∂üк...!!!




AynaLaR SensizLiqiN Lanetini VuruP Duruo Yüzüme..




Canımın én uc köşésinin aLt tarafındaqi
küçüçüq kutucuqn içindésin

bıraKıp ardında herşei qitmek bu kaDar koLaymıydı böLeee...


bu ayrıLıqa o son bakışa yürek dayanırmı söLeeeee



Sen benimle hiç olmadın ki.
Olsaydın avuçlarım terlemezdi...
Isırmazdım dilimin ucunu...
Özlemezdim seni yanımdayken...
Kıskanmazdım.
Korkmazdım yollarda yürümekten.
Islanmazdım yağmurlarda...
Yıldızlara aya dert yanmaz,
böyle her şarkıda sarhoş olmazdım.
Korkmazdım seni kaybetmekten
ayaklarım kan revan atlardım sandaldan denize...
Ve her kulaçta haykırırdım seni..
Ama sen hiç benimle olmadın ki...
YA AKLIN BAŞKA YERLERDEYDİ YA YÜREĞİN.




anılcak bir 'adın'bile yok

Sanma gidişin benim bitişim bu senin böyle son sevilişin..!!

Artık bittin bende.. Gittiğinde bitmiştin hemde.. Bu kalbin farklı kapısını kırıp umursamadan cekip gittiğinde bittin Bende.

istemioRum seni…sewmioRum artıkkk…!

ßana 1 resim ciss adı ayrılıq oLsun…!

Belki bir cesaret gelirim diye, o kapı kapanmaz asla.. Belki yenerim dışarı çıkma korkumu da koşarım diye sana, açık durur daima..

Bu gece ay kan kırmızısı bu yüzden..

Sen gittin derken... 'Ben' geldim peşinden... Vücudum kaldı...Vücudum kalakaldı...

Sen gittin... 'Ben'liğim peşinde... ama ruhum gömüldü karanlıklara...

29 harfi katletti ellerim, sen ardına bakmadan gittin... Ben 'g' bile diyemeden, 'gitme' demeyi umarken…!
acIKLI nickler


чıLLαr sonrα dα iLk günkü gibi αşık kαLαLım..
ηefesimsiη..
seηiηLe αηLαmLıчım beη


I мiss you..♥

Dünya hayatı bir oyun we oyaLanmadan ibarettir.

Tek bir oyun, sonra kaLkıp gidersin
Sen her zaman risk aLmayı seversin
Ben inerken en dibe ağır ağır
Sen iLk gördüğüm günden biLe güzeLsin

кєη∂ιмιzι σℓ∂υğυмυz∂αη ∂αнα ƒαякℓı qöѕтєямє çαвαмız уσк

Ben kendim yapamadım
bari sen agLat beni

HayaL ettikLerinizi,
ya$amakLa me$quLüz.. (:

Nedenn?! derLer iyiLer Cok ya$amaz!!
aL bu Canım aL Senin oLsun!!

вєηℓє υğяαşмαктαη ναzgєçιη αятıк ιçιηdє yeni moda уαşαdığıηız
вαтαкℓıктαη dєğιℓιz!


bazıları seni kullanmak istiyor..
bazısı senin tarafından kullanılmak..
bazıları seni kötüye kullanmak istiyor...
bazısı da kötüye kullanılmak.
seni kullanmak ve kötüye kullanmak istiyorum..!


DüşLerimin yıkıLdığı gece oturup bütün resimLeri yeniden yapıştırmayı denedim.
Her resimde hep bir parça eksik çıktı

yok bir daha seni düşünmek
Koklamak kokunu. ?
Zâmân DeniLén iLâç
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları