Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

alayIna giden msn iletileri

| 9 Haziran 2010 Çarşamba | , |
Izin Ver Anne Bu Gece öLeyim!

!Bo$Vér! Birak $imdi YanakLarimi DuDakLarimi Gücün Varsa Yuréğimdén Öp Béni!!

*Kéndimi anlatacak olsam sadéce nefrétimi haykırırdım dünyaya.»


Kimsé bana MasaL Anlatmasın Çøcukkéndé Sévmézdim Zatén

ßundan ßöle sénin giBiléré kaRnım Tøk ! Hayat sénin Rømeø ama aRtık Juliét Yøk.!!!

cehennemin dibine kadar senınım.!

Sén yaLan SöyLédin anné
Hiç bir sévqiLi saçLarıma papatyaLardan taç takmadı.


SöyLé anné!
Bén uğursuz yaşamlardan arda aşk sevgi kalanmıyım?

||.erKekLik z0r zanaAt.||
  yepyeni sözler
akLımın ipİnin ucuda kaÇtIıı

sEnSiz benLikyokLuk deMekKk

kaç tabut gömülecek yeraltına be kaç kişi gidecek habersiz uzaklarakaç yaln yıkacak güvenlerikaç satır yazılacak haber kitabına be kaç dua edeceksin tanrınakaç damla gözyaşı dökeceksin uğrunakaç yarını bekleyeceksinsonralara kaç damla gözyaşı

insan umudu taşıdıkimisi kırdı umudulakin kiminin dini sahip 0lduğu tek şey 0yduhepsi buydu

soldu rengi güneşin
Yüreğimde gölgeler
Küskün artık düşlerim
Gitti giden dönmedi
alayIna giden msn iletileri

.son vedam DI duygu yüklü bu.

Aşkı böyle bilirdim
Yalan olmadı sevgiler
Ben günahsız severdim
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları