Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

son ayrIlIk nickleri

| 12 Haziran 2010 Cumartesi | , |
tek kişiyi koruyacak genişlikte
kesince kumaşları
yağmur değil
yalnızlıktır yağan
Zamanı yıllarla tartanlar


yanılırlar
hiçbir şey tartılmaz başka bir şeyle
Hatta çoğu zaman kendiyle bile
Yaşanır içini tohuma bırakır
geçer gider
geçmez sandıkların bile





Kalbim şimdi bir sokak çocuğu


Kelebekleri göç etti gönlümün
Sanki sabahı eksik şiirlerimin
Sanki gecesi hep kanayan bir yara  umutsuz
Ve sanki artık hep kanayacak
Ağlanacak bir aşkın kıyısına vurduysa gözlerim
 en moda sözler
Çare yok ağlayacak

Yitirmeli büyük yolların birinde ne varsa


böcekler gibi başlamalı yeniden
Bu Allahsız bu yağmur işlemez karanlıkta
yan garipliğine yürek yan
gitti giden



Kapıyı çalsam


içerden ben çıkacağım
içerden çıkacak ben'i
ne kadar görmek istiyorum.

Duymaz ki beni gece
kader

duymaz ki sende kalan kuşlarım!
Bir kokun kalır bana sadece
sevdamın yaprağına sararım

son ayrIlIk nickleri
Sende;

Benim gerçeklerim kadar
Küsmüşsün hayata
Benim hayallerim kadar
Yaşıyorsun işte
Benim gerçeklerime gelince;
Hepsi hayaldi.





Ama anlayabiliyorum artık


Benim de bir yorumum var olan bitene
Gece herşey mümkün hayaller silsile
Gün doğar doğmaz başlar
Adına gerçekler denen çile
Ve biz biçare elde var hasret

Buna yok buna yok bir çare
alışkanlık

Diz çöküp bakarım ellerine

Ellerine dokunmak isterim.
Dokunamam.
Arkasından camın
Ben bir şaşkın seyircisiyim gülüm

Alaca karanlığımda oynadığım dramın.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları