Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

şImarIk nickler

| 22 Mayıs 2010 Cumartesi | , |
[[ '' aLdıqım néFésé küsTüm '' ]]




koLay oLsa qiTmék ßöyLé oLmaz, aqLamazDım !! ama qiTmék zoRunDayım !!__________________
.... † вιя тєк ѕ€ηι вaηα çOк göя∂ü ∂üηуα † ...







kaLbimn mührünü aÇan tek anahtar , né oLur snDé terk étmé ßéni ..


séfDim onu néDénsiz ..séfméDi $éréfsiz .. ama ßis kaLDırDığımız g*tü inDirmésiniDé ßiLiris !!


öLümDén korkmuyorum Da ték korkum unutuLmak ..


a$kın çaLar saati kopya kaLpLér uyku ßöLDü ...


hücRéLérimin hér ßiriyDi kansérin yémi !!


söLéDikLérimDén çok sakLaDıkLarımDa sakLıyım .. wé qizLéDikLérimDé qizLiyim .. ßéni anLamak iÇin konu$tukLarımDan çok sustukLarıma kuLak wérin



aRanıyor sahißi ruhumun ..



hayata anLam yükLüyorum ıııııııı[]ıı %99..


sénsizLiktén Doğan, séssizLik DoLu oLan =/


DoğruLuk sonsuzLuğun qüné$iDir .. nasıL oLsa Doğar


Tüm ümitLérim sénDéyDi..! // Hér zaman ßöyLé oLmam ßéncé kişisel ileti fayDaLan ßu DurumDan [.....] !


A$k oLunca konu.. qéLmiyo sohßétin sonu !!


masaLLar qérÇék DéiLDir .. né kaDar hayaL étsénDé ..

éski yérini kaLßimDé aRama.. GözümDén akan séLé karış†ın.. !


aLLahı^ım yağmur yağDır yérzüné pisLikk çokk !!


söyLénmémi$ sözLérim war !!


  uslu durmayan msn sözleri

ßu kaDar .. ama Daha ßénim nickLér bitméz !!







Eér HéR GéCé YaTTııNda
ßüüLü Dü$Lér SaNa ßéNdén ßaHséDioSa..
Hémén TaTLı UyqUnDaN uYaN ÇüNqÜ canını yakan ßéN Hiç UyUyAmAm..
SéNy Dü$ünDüüm ZamAn.. !








Ona SöYLe...Onu GeRÇeKTeN SeVMeDiM.... Ona SöYLe.. Onu BiRDaHa GöRMeK isTeMiYoRuM... Ona






#_ Sana FazLa qéLdiqimi havLayaRak déqiLdé konu$aRak yeni moda söyLéméyi dénéséydin İçimdéki Hayvan Sévqisi ßu kaDaR azaLmı$ oLmıCakTı _#



---|isTémédén $éyTana Uyan méLék |---

cinayet saati geldi ... toprağın bol olsun YALNIZLIK...

şımarık nickler

ZuLmü aLkışLayamam..zâLimi asLa sevemem;GeLenin keyfi için geçmişe kaLkıp sövemem…!!!



Aynalarla avunma , göstermezler içini.. Hiç çekinme tanı kendini..’

sAna Olan KiniMe Sakın KıZma ''SEviORmm'' NedE olSa...

yaŞadıkÇa neFes aLdıkça Her Sabah UykuDan uyAndıkÇa yeNiden ÇoğalıOr.. ölMüor.. İçimdeki Bu hAsreT....!!!



ßazn uzn cümlelern noktasdr a$k seßepsz akan yaşlarn şahidi kimi zamn zarafetidr güzelliğn kimi zamnda kalbn akla ihaneti!!!

GözlerimDen okunAn a$kı inKar €tmém ßeN..



ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat



sıKILdm aRtıq bu yAlan SEvdaLardan...



Yeni bİ a$k aRıoRmm OrjiNAl bişi (H)...



Senin Ne Olduğun ßenim İçin Hiç Önemli Değil Sonuçta Gözlerimin Sana ßaktığı Kadarsın!!!



YıLLardr içimde 1 çocuk ağLar,İşte hep bu yüzden ısLak gözLerim.Sende çekip gitme dayanamam yar,Öle ta$ değilim sandığın kdr..



Kapılar kapandı yüreğime giriş yok artık!!



ne olmuş seni sevdiysem bak yeniden doğdum ben …



Yéni ßi SayFa AçtıM KéndimE Çooook €skimişti SéninKi , $imdiKi Çoooook Yéni HariTa Médod Hémdé KaréLii .. .



ne ßekaR ne iLişqiDee ßu aRaLaR saDece gaRiq ßiR çeLişkiDe



AhH NeRde O EsKi AşKlaR $iMdİ MeCnuN KüPeLi LeYLa İsE KaŞaR!!



G€ç kAlMaDaN DöN! ßaNa !!! ßıRaKtIgIn Gißi S€NiNiM haLa CnCm. . .!



sussKyy Kırdıqın KaLp uyanMasınn .!!



Unutmq iStedm Ama iNan OLmadıı Hijj ßi$ein AnLamı kaLmadıı!!



Seni SilL ßasHtan yasayacaiimm aHDim olLsun ...



''qüLmeq Kimé yakışı0r''? s0rusuna >>MiLy0n Kéré CéwaBımsın !!''

Ben ''SeN SeN'' die bittim oğLum ! Hadi UnuT UNuTaBiLirSeN..!Ben Seni Yudum Yudum İçtm oğLum,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!

GeçMişi DeiştİRemezSin Ama geLeceK haLen aVuçlaRının iÇindeDir

aŞhq BittkTen SonrA ArkAda$ kaLalım DeDiler PEki=>>güLe Farklı İsim verSEn deİşik Kokarmı

Ben ''SeN SeN'' die bittim oğLum ! Hadi UnuT UNuTaBiLirSeN..!Ben Seni Yudum Yudum İçtm oğLum,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!

AşK'ın ÖlüM KokUyOr...

"a$q" bana bİ bdeN büüüq Mü qeLdin N..?!

ßuNu qoNuşMaya ßiLe Lüsum YhØqq seN peNi TaşıaMaDın..ßu yENi SayFaDa seNiN aDın YhØqq üsqüNüM TanıaMaDıM.

Küjüq ßir Kısh cOcuum ßhèn
SnnLè ßüyümèq isTèyn =)
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları