Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

küçük nickler

| 25 Mayıs 2010 Salı | , |
tos pmbe bi hyttı bnmqi... x(

yeter artık umutla yaşamaktan bıktım ya üfle şu içimdeki umut mumunu yada tekrardan yak...
,,,


Sus!
Gecemizin çığlıklarını duyayım.




S€nsİz buRalaRn tAdı tuZu yOq
dÜşünS€né yeDiim SaLatadA daHi sNi ArıOrm
şİmDi bAna sÖLeRmiSin
Bi HıyArıN eKsiklİqi bu KdRmı
BeLLi oLur???






azrailin olsun sallandıgın salıncak senn o kahpe ruhunu ölüm temizler ancak

ELimde Acının Öyküsü War BedeLi Çoktan Ödenmi$...

Senı Sevenıde Senıde Sevmıyorum !

Kaybedilen Her Bi Öz!Sarfedilen Her bi Söz!Ağlamaklı Her bi Göz!Bir Kördüğüm Oldu..Çözebilirsen Hadi Çöz..


ßuNNaRınqi düNyaySa ßnDe UzayLıımmm


KaL Dedim Gittin .. Benim HikayemDin Bittin ..

tuT éLLériMi uyaNaLım saBaha ßaq qöSLéRime saqıNn ßni ßıRaqMa [L]...

séNi.. kaLBimé zinCirLédümM..anaHdaRuda kaüp garip eDdümm

ßeni hayaLLerimin ßittiqi yere aSın!
 hızlı msn sözleri
éskidéN ALi Ata ßakaRdı $imdi kaRıYa Kıza.I$ık $üt İçérdi $imdi Vodka RédBuLL.İpék İpi TutaRdı $imdi ...

YOqLUun BiLє BєNi TєRq єdİoЯrR..!!!

SeninLe benim aramda zorda kaLan hayaLLerim günahsız iki meLek omuzLarında şahidim yemin riyasız her sızım bu gündüzün bir gecesi var !!.

SevdaSız hayat, rüyaSız uykuya benzer...

Bazen çok Severim ama SöyLeyemem.SeSSizLiğimden de anLar özlenen mıSın biLemem !..


Sen ağLama dedin...Hani dönecektin...Bir damLa gözyaşım SeninLe biLe geLmedi...


qözyashLarımısı bitti mi sandn?!

kisiLik karmasası yasamıyorum. Arayıs iÇhinde de deiLim. sadece dengesizim.!

aLLaım yaqmur yaqDır yeryüzüné psLiq c0q !

Sus!
Gecemizin çığlıklarını duyayım


bnm ez!yeT!m k€nd!m€..orTaq oLmaq isTemiosan...bb

bİR düş'Tüm kıRıLdım . . boşveRsEnE kİmİn umRundaImm xS

senİ hayatIn kuRaLLarıNa göRe diiL kaFama göRe yaşadIm. (:

canim ßiLe emanetken, kayBedecek neyim oLaBiLirki ?

var mI Hiç kuLLanıLmamı$ sıFır bi yüreK
küçük nickler
oRaLaRda ßenden yoqh dü$ünSen anLaRsıN - ßuraLarda Senden çoqh ßi qöRseN $a$aRsıN ! . .

yaqLaşabiLeceğini saNdıqıN kdR uzaqıMdasıN hass*qtiR..saNamı kaLdım ?

' ß1r Péry Ösqürdür Onu Tutamassın. ßéndé Péry OLmak İstérdim. Hayat ßény Dé ÖséL Fé SaF KıLsın..

' ßénim OLan ßénimdir. ßa$kasında Gördüsén Vasqéchmi$imdir. komik Géri Dönü$ü ßénsisLiktir..! x)

' Séndén Adam OLmas Ama Sénsis Dé OLmas..[ÜnLém]

HaLa AnLamadın. 40 Kırk Ekmék Yésén Dé Kâr Etmés.
Hamurunda Yok DéLykanLıLık..!

Ték Dérdim YaLnısLıkty. SéF Dién AkLımın Taa a* xD


Hér Saman GüLünmés Yha AqLamak Lasım ßasén..!

qöslerimi açsam da sn çıksan karsıma qéL bni azat éTT kayBoLdumM KaRanLıkTa...BéN bisi unudmam gitmek yakısmas bana...


arada bi kemerini sıkda düşmesin o sahte kişiliğin =]


Chok ßıktıysan Hayattan ßir mézara qit ÖLüLér ii ßiLir Yashamak qüséLdir..=]

Yalan soyleme bak gozlerime bitmiş olamaz...yoqla ceplerini aşk kırıntıları kalmıss olmasLıı birass...

Hayat ßu sevqiLim Çoktan seçmeLi ... Senin a$kınsa ßir Döném ödévi !...

KimiLeRi VaRdıR aŞkın En Yücesine LayıktR kimiLeRi vaRdıR a$kn En Yücesini VeRsende A$$aLıktıR...

Şİmdi Sn Bnde Ya$ayan ßi öLüsün!

her sözümüz dudakLarda qüLü$ oLdu.. dönme ihtimaLi yoq artıq, o qüLü$Lér dü$ oLduu!!!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları