Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

acıklı msn sözleri

| 28 Mayıs 2010 Cuma | , |
Harcadınız Beni Artıq yeter,Her yeni Sevgili Daha da Beter,Teker Teker gelin ULan Teker teker:@Sizi Bana Sayıyla mı Verdilerr??

ßn aSiym Kmséyé byN éymm hRçNm Kmséyi diNLémém ßn ßym séwéRsN ßNi ßöLé séw SwmésNdé Swmé sNki sNLé doqDm ....

Gdéиé üzŁмé,ѕvsé gтмzdi!GéŁéиé sévимé,оdά вşкάsиdи gŁdi..!!


qripte yasmayan top oLsn diinncee yasmak zrnDa KaLdmmm

>>>> ŞuRaMa SaNCı SaPLaYaN Bu RuH HaLı aSıRı DoZ MeLaNKoLı!!!

zannetmeki her susan konu$maktan acizdir ve kırıLan gurur ßir hiçtir…suskunLuktan anLıyorsan çok $ey anLatmı$tır..

Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

yaş 15,5 kafa biraZ uçuq ben yemem sucuq géL sni öpéyim muck xD

' yavaş yavş kaBLLéNcksiN snn iLacıN bnM..

GeRi dönme aRtık..BTTİ !



YakaRım Canını !!



Sewme Benii..UmuRsama..Yasamısım, öLmüsüm ne deisiRki hayatnda ?!


'büTün anLmLaRı batakLıktı..!

acılı sözler

KraLLa Gez KraLiçe oL, S0ytariyLa Gez $akLabaN etkileyici 0L..Kafana qöRe x)



Guvenimi zor Kazandin ama Cabuk kaybettin ,,,GoZumde Once daglar kadarken simdi yerin dibindesiN!!



bana bakan o gözLeR bGn neden bürükTü...anlaşıldı o Gözler bni çokTan unuTTu..



Çok yalvardım giTme die bana dönüyomuş bananE !!! sevda Seviyordm gülüp geçti aşkıma... şimD! beni seviyomurmuş banane




moraLim boSuK snDe yokSun yanImDa ..!
Ne sahibim ol ne de benim...



Sizin qißi oLmak için ßir çaßa sarfetmiyorum...Lütfen ßeni komedi kendiniz iLe kar$ıLa$tırmayın..



kiмsє sandıqım kadaя özel deil...



sєи α$kıиα αşıksıи , вєи ѕαdєcє вαнαиє...


acıklı msn sözleri 
Ummadıklarım adam olurken...
Adam dediklerim insan bile olamamış.!



İsтєdiκLєяiм Чαиıмdα İsтємєdiκLєяiм ЧoLuиdα.!



Kötü bi çocuk olmadıgımı anlamam onbeş yıl sürdü, ama iyi bi çocuk olmayı bırakamazdım.... Çünkü çok Kötüydüm !



Direk kana karışan şeyLerden uzak durmak faydaLıdır !!!



Anlamak yok, Anlar gibi olmak var.



Kötü bir alışkanlıktım
Sinsice kanında dolaştım
Şimdi sana sahip oldum bak
Benden kurtulmak istersin
Umutsuz her kaçışında
[ İlacın için dönersin yine * bana *]



gєçιşтιямє gєçмєѕ göz ∂ışα ∂єğιℓ ιçє вαкαη∂ıя
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları