Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

çaresiz nickler

| 16 Mayıs 2010 Pazar | , |
Gérçék bana bir adım daha yakLaş! GafLét bana bir adım daha géri at!


Néfrét'é sévgiden fâzLâ güvénirim dedi şéytân;çünkü néfrétin sâhtési oLmâz..
Büyük âdim ât korkmâ . .Uçurum küçük âdimLârLâ géçiLméz!


Dün üstündé yürüdüğüm çiménLér, bugün üzérimdé yéşériyor.!

Gércék Dost'µ árámá O Hér zámán ÿánindadir Zátén ..

Dostum oLmâz, hâsmım yâşâmâz.

ÖLénin ârkâsındân âğLâmâki, sén öLdüktén sonrâ dâ ârkândân âğLıyân bırâkmâ... !!

qidén déiL, kaLandr térkédén.. qidén dé ßu yüZdén qitmi$tir zatén..

Ўaℓήįzℓįκ PaЎℓaگįℓмaz* PaЎℓaگįℓįяگa Ўaℓήįzℓįκ Oℓмaz

|ڪے m0deRn ZamanLarda Aşk , Düttürüdürü müdür?๏̯͡๏)ڪے

€limde Bir Kitap Sayfası İsTe Hayat,Tek Tek Çeviriyorum Hepsi Bayat

K!m g£rd! dü$L£r!m! ÇarMıh@..¿¿¿

a$k ıııı[]ıııııııııııııııııııı
Acı ıııııııııııııııı[]ıııı
Hüzün ııııııııııııııııııııı[]

Hep "Aşk" Olarak Kalacaksın Sen..
Yüreğimin Kalemiyle Yazılan, Her Satırımda...

Büyük adam olmana gerek yok, ADAM ol yeter..!


Dalma... Düşünme... Ağlama
Hayat bu!..
Mahfeder insanı yalnızlık mesutluktr derken
Bak ben ağlıyormuyum?
Herşeyimi kaybetmişken !!

çaresiz nickler





qidioRum..yéniLqiLéRimi yaNıma aLıp, ßa$aRıLaRımı Sizé ßıRakıp qidiyoRum...''


YéTér Yha ßu kadaR DuyqusaLLık sıRaDa kaRizma NickLéR






isTédiqin kadaR zırLa !! çoLuk ÇocukLa kader i$im oLur !!




xx- [ Duyqu sömüRüsüné qéRék yok isTéséydin dé vérirDim ßi kaç saDaka ! ] -xx
umutsuz msn sözleri




-ßénim hiç ßaßam oLmaDı ki...
- yanıLıyosun évLaDım Sénin anNénDé YokTu ki.. [[ Doqu$Tan p*ÇTin ]]








söLé satıLık Ruhuna kaç paRa enteresan ßicTin ?
ßéLLiyDi zaTén Sén p*çin ßiRiyDin !!






én sévDiqim çizqi FiLmin CanavaR roLünDéyDin zaTén ! Hém koRkaRDım snDén.. HémDé héyécanLanDıRırdın ßéni aniDén !!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları