Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

karizma nickler

| 13 Mayıs 2010 Perşembe | , |
вιℓιуσямυѕυη ѕєη уüzмє вιℓмєѕєη νє ∂єηιzє gιяѕєη вιℓє вαтмαzѕıη. çüηкü тιριη кαуıк.

Beni BiR " ALLAH'IM BiR'de DOST'Larım BiLSin , GeriSi İLerLeSin!!

Søn NêfêSîm Sêndê KâLmî$ ôLêmîÿørûm.

£srAr'La ya$arKen YaLan DunYa'da Zamani İcmi$iz haßerimiz yOk
ßenLe Ya$aDıkLaRıNı uNut, Ya$aMaDıkLaRıNı DüŞün....!

Gecelerime Gelme JiléT TutaRıM UzAtMa KoLLarınI SAnA da AtArIm SeNin İçiN KeNDimi DoğraRıM DeDim Ya OluM BeN PsİkOpAtıM



DağLar oNumDé éğiLirKéN KaYaLaRa YaLVArMamm

şiddeti sevmem;ama kullanmayı iyi bilirim!


SeNi SeVeRim, SeNi SeVeNide SeVeRim, SeNi BeNiM KaDaR SeVeNiDe KuRsUnA DiZeRim

(h) BeLaLiYim Belalı Bu GöNüL Sana SEVDALI EgeR Sana BirSeY Olursa Yakarım Bu Dünyayı (h)

Biraz seni bilirler, biraz beni Ama ne bilirler, Bu delinin seni deli gibi
sevdiğini

Eğer bir gün hayatımın son nefesini verirde bu dünyanın teselli güzelliklerinden vazgeçecek olursam yanımda ol ki sana sessizliğin ölüm demek olduğunu göstereyim … !!!

SéN Kéndi ŞéRéFini 3 Kurusa SaTaCak KAdar BaSitSéN BéN ''O'' ŞéRéfini SAtin aLaCak Kadar BüYüğüm..

# ((¯`»¦«´¯)) AşKMeLeGi ((¯`»¦«´¯))

Hergün dünyaya güneşin doğuşuna ve sana isyan ederken susmamacasına lanet ediyorum gözlerine ilk baktığım zamana..

ŠęηΐηĽę¬ĩŁķ¯Đĕƒâ¯ŐŁŭγσЃù쫧ąŊã|

(¯`•._ﻯ€йЇ• ﻛể√!ỳ٥Řﺚщ _ .•´¯)

YA DOKUNABILECEK KADAR YAKIN OL YADA UNUTACAK KADAR UZAKK..

ஐ◄███▓▒░░ Forbidden Love ░░▒▓███►ஐ

Alma beni karşına KAN karışır gözyaşına!
Ben hayata tek geldim,tek giderim.Bu dünyada bi duygusal Allahı bi kendimi bilirim.Zamanında sevdiklerimi tek tek silerim.Bu hayat benim istediğim gibi yaşarım.Değer vereni hayatıma sokar,vermiyenin hayatına sokarim.Bugün ağlar yarın susarım.Gözümdeki her damla yaşın hesabını gün gelir sorarım karizma nickler

bir ERKEGE sadık olmak digerlerine İHANETTİR!!

Aşk damarlarımda gezen bir etki ben aşık olmam benim ki sadece etkiye tepki..!

Dokuz kere sev, onuncu olayim, Gercekten sev, sonuncu olayim.

O'NUN SERT BEDENINI OCE AVCUMUN ICINE ALDIM SONRA KAFASINI DUDAKLARIMIN ARASINDAN GECIRDIM O ESSIZ SIVI BANA HAYAT VERIYORDU COCACOLA HAYATIN TADI...

SENSİZ GEÇEN GÜNLERİN İÇİNE SIÇARIM SENİ BİRAN GORMESEM CANIMA KIYARIM EĞER BİR GÜN ÖLÜRSEM MEZARIMA TOPRAK ATMA O KAPAK KÜREĞİN SAPINI G..ÜNE SOKARIm
Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet ,, Bu Çocuk Sensiz Yapamadı AFFET !

Hepsi Gidici Sen Kalıcı Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu Hepsi Çocukça Sen Gerçekçe Hepsi öylesine Sen ölesiye

KAPILMA RUZGARIMA TOZ OLURSUN GECME YANIMDAN ASIK OLURSUN
  karizma msn sözleri

KIMINE GORE ATESTIM CAYIR CAYIR YANAN, KIMINE GORE BIR YILDIZ HEP PARLAYAN, KIMI CICEGE BENZETIRDI HIC SOLMAYAN, AMA BEN SENIN ICIN SU OLMAK ISTERDIM HEP MUHTAC OLUNAN.
ELIMDEN CEKIP ALDILAR SENI CEKILMEZ ACILARA SALDILAR BENI, DUSUNDUKCE SENI ICIM AGLADI DONERSIN DIYE GOZLERIM YOLLARA DALDI,HAMD OLSUN AZRAIL DOSTUM CANIMI ALDI.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları