Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

serseri msn nickleri

| 12 Nisan 2010 Pazartesi | , |
Ya Rab. ...
Aşk Belası'yla içli dışlı kıl beni
Bir an bile ayırma. ...
Aşk Belası'ndan beni!. ...





Başkalaşmış aşkların başkalaşmış adam ve kadınlarıydı onlar.
Yüzlerinden tanırdınız onları ifadelerinden pazarlıklı gülüşlerinden
Masum olanı yaşatmazdı yürek müsfetteleri...
Acıyı da böyle uyutmuşlardı Aşkı da ...
Oysa Aşk içinde acı olmadan ne kadar ''ONUR''lu olabilirdi ki ...
Hesaplar beklentiler yoktu.
Korku vardı dinmeyen sancılar vardı. Ağustos gecesinde üşüten ayazlar vardı.
...Çaresizlik vardı dört duvarda...





. . . BiLmem ki hangi rihter öLçer sarsıntıLarımı . . .
- Artçı seLLere verirken sitemimi -
Sana “SUS”arken-
öLüme “SU”sarken-
MüpteLâsıyken kahramanı bıçakLanmış masaLLarın aşk için aşıkLarı ezip geçmişken-
Susma Ömrüm!...
...Şehâdet getir cinnetime...
değişik nick sözleri


Ağzı bozuktur Kardelen'in...
...Hükmü düşmüş Hercai'ye Her nefeste...



...Bu aşk burada bitmemiş...
Yıllarca dilden dile dinden dine dolaşmış...
Ve sıçramış Bütün '' İmitasyon Aşk '' müsveddelerine...
Ota çiçeğe şiir yazıyorum şimdilerde...
...[ Aşk Sıranı bekle! ]...


serseri msn nickleri 

Geceye yeni şiirler gerek
Gemiye yeni fırtına
Her eylüle başka yağmur
Kalana taze baharlar lazım
Ve gidene biraz yürek
Kaçanlar pişman şimdi
Kalanlar sevmeye devam edecek.....


BekLedim Hep bekLedim..
oLurda hani beLki
Sadece 'BeLki' geLirsin dié...




~~



YaLnız kaLmaktan korkmuorum da
Ya canım eLLerini tutmak isterse ?




~~





Sén gideLi
Umrumda deil artık
Ne yargıLarNe infazLar Nede hükümLer..
Bir yanda séwDam
Diğer yanda oLmazLarım...




~~




Ben de yokum artık sen de
Eğer buysa istediğn
İstifamı verdim bu aşKtan
Bunu Sén istedin...




~~
~


Her yerde buLdum da yaLnuzLığı
Bir Tek bendeKi yaLnızLıkta Sén'i buLamadım...




Günün Sonunda
Kendini sokak köpeği kadar Yorgun Hissediyorsan...
Bu BeLki bütün gün HirLadığın içindiR . . !
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları