Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

havalı msn sözleri

| 10 Nisan 2010 Cumartesi | , |
suratın iqrenç kimlerden söle yüz buldun


Sevgilim../..susturma bizi
Sürç-ü lisan olmasın bu aşk




Uğurladım eski sevdalarımı../..gözlerine ilk baktığım an
Çarmıha gerdiğim özlemlerimi azat ettim
Huzur kazandım müzayededen ikimiz için
Bol köpüklü bir kahve taşıdım bakışlarımla sana
Yüreğimi istedin../..verdim




Kayıplarım çokne yazar senide kaybetmişim
Ben kimleri tarihe gömdümsen bilemezsin
Kalbimdeki imparatorluğun efendisi benim
Seni az önce idam ettirdim




Erkek alana dek istediğini sanarsın ki Romeo!...
Ne diller döker ki teslim olur kapana Juliet
Kadınlar hassas ve hisli dilekler içlerinde gizli Hatırla iş bitince kaç Romeo gaddarca gitti
Koleksiyonuna yeni bir bebek ekle sabah güneşi doğarken!...
El bebek gül bebek bu yaşına kadar geldin Düşünsene bir it heriften sertçe tekme yedin
Geceye aşkla vardın sabaha yabancı uyandın Bil ki sonraki gün bir başka baya anlatılacaksın
Kadını kandırmaksa amaç alayınız yalancı ;
...Kapında köpek olan işi bitince yabancı!...

havalı msn sözleri 


..ve ey hayat..
Ey yaşananlar ey gözü karalığım ey mutlu an(ı)larım
ey umursamaz tavırlarım...
Nerelerdesiniz..¿
Sizlersiz yaşamak nasıl olacak bilmiyorum ama olacak...
Üzgünüm “Müebbet” indeyim..!
Dünya diyerek adlandırılan bu yeryüzü;İçine sığamadığım kusursuz bir cezaevi ve ben
...En yaşanılası yerlerinde;..
kişiliksiz kimliksiz geziniyorum artık...
Yürek hissiz beden cansız!...



tüm barbi bebeklerimin bacaklarını çoktan kırdım ben;

bebekler'l e

oyna_mı'yorum artık ...!
damardan nickler


içim'de iç ses /dış ses kapışması var ...!
iç ses'me ayakta alkış varken


Kimseye kızmıyorum artık.Suçlu aramaktan vazgeçtim..
Kimseye cevabı olmayan sorular sormuyorum.
Biraz KIRGINIM ama olsun daha güçlüyüm artık!
Galiba büyüyorum!
Sabahları gülerek uyanmıyorum ama hiç olmassa ağlamıyorum da ..
İSTEMİYORUM artık çok fazla şey bilmek!
Yaşamak dediğin böyle bişey demek!
Öylesine yaşıyorum ..!!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları