Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

alıngan msn sözleri

| 14 Nisan 2010 Çarşamba | , |
Seninle var olmuşum.
Sende bütün özlemler.
Sende bütün gelecek.
Beni bende arama.
Ben artik sen olmuşum...!




"Bu kentte diri cesetler gördüm.
Konuşan acıkan kusan ve hiç sevmeyen kalpler gördüm.

Oysa cesetlerin tek hakkı değilmiydi çürüdüğünü bilerek susmak."
insanlıknefret edilesi et yığını.












Prensestim çok özeldim kötü kalpli kurdu bile ben yedim



~
Kafamı ßozma ! AkLını Alır Eline Veririm.AkLın Elinde Yol Veririm
..
 alıngan nick yazıları




۞
Az önce aldığım nefes kadar anlıktı varlığınız
~







alıngan msn sözleri
Bir gün anlayacaksın neden sessizce gittiğimi
Senden vazgeçmek uğruna nasıl bir savaş verdiğimi...









Herkesin üç kişiliği vardır;
Ortaya çıkardığı sahip olduğu sahip olduğunu sandığı..







Akıllarda paylaşılamayan kalbin anahtarı (:










tehlikeli bir masala eklenmiş.cam bir labirent.
kahramanları.bilinmek ile bilinmemek arasında diz çökmüş.
tanrının eteklerinde aykırı.kanlı ama görkemli bir şölene davetliler.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları