Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

karamsar msn nickleri

| 6 Nisan 2010 Salı | , |
Sessizlik de bir dildir..
Çoğul susulur
Pusulur..
Şimdi beni hangi yanımdan kusacaksın?...





Gün Senin Günündür Artık .
Sen Ben Ve Gölgeler Denklemine Yenik Düştü Bir Yanım...







'' Sana ait anılardan, dengemi bozan mutluluğundan
beni üzen her detaydan unutarak kurtuluyorum...


Şaka ile karışan gerçekkafa ile yarışan bellek
inan seni hiç hatırlamıyorum ... "

Farkındayım...
Ne yazık ki ''Seni Seviyorum''
diyerek pot kırdım..
Juri yıLın en iyi çıkış yapan aşığı seçti beni
Sense sekiz daLda en iyi ihanetleri kaptın..
Tebrikler !
  kötü nickler


"Git" dedim ! "Git!"
Sen kalınca genişliyor bu dünya ve kayboluyorum uçsuz bucaksızlığında !
"Hayır" dedi.. Sertçe!
Gidersem kahraman olurum!
Kalırsam senin!







Yaşamaktan başka söyle aramizda fark mi kaldi?
Cansin derdin Can mi kaldi (!)







Düşmekten Korkuyorum... Yolun Bitmesinden...
Sonra Sensizlikten...

karamsar msn nickleri






Çekiniyorum "Gülmek yasak" diye kendimi cezalandırıyorum
Peki ya seni düşünmek !
Seni sevmek !
İşte buna karşı çıkamıyorum .






Ben seni beklerim
İnan bana..
Sonsuzla beraber otururuz karşı kaldırımda
Arabalar geçer gider güneş doğar batar
Ben yine seni beklerim..









'' - Yürüdüğümüz bütün yoLLar hâLâ konuşur bizi .
SöyLediğimiz bütün şarkıLar anLatır birbirimize oLan sevgimizi
Sonunda biteceği biLinse de
Yaşanıcak herşey değer bu pembe diziye ~









Gidilince adam olunmuyordu sevgilim..
Sen içini başka aşka boşaltınca olgunlaştım mı sandın..
Ya bana ne demeli ?
Sana gitme demediğim için hala onurlu muydu kadınlığım ?!








ojelerini bozduğumuz tırnak işaretleri arasında yer alıyordu isimlerimiz .
iğne deliğinden cennetler geçirirken biz
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları