Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

duygulu msn nickleri

| 4 Nisan 2010 Pazar | , |
mesgul olmak




#

biГ bedende ' bütün ' üz biz ^^




_üzüLmek icin çok geç




Aşk
hakedenin olmadı *
hiç bir zaman



TozPembe'yiz son günlerde **


#


FeysToFeys )



Tarifsiz mutLuLuk seni sevmek (A)




YesiLeLma*
gönüLaLma




Herkesin bi' fiyatı var !


##



Söyle^nerdesin ???




ArşivLediğim sevgililer kadar olamadın






Suçumuz ' neydi bizim ?







bütün yoncaLarın 4 yapraklı olduğu bahçelerden gelen insanlarız
!
duygulu msn nickleri 




benim sözlüğümde yok o tek hece :


Herşey bitti(!)

Ne yazık ki çerçeve değil resim arıyorum
Bu seferki zorlama değil seni seviyorum:/

Msn Nickleri ~~ |2|

Mavinin her tonunda kayboLmk isterken
Siyaha esir oLmaktan yoruldum
Kendimden yoruldum(!)




ELimde kirLi bir kadeh!!yoksa bu senin şerefinmi

~

En КıymetLim *
duygusal sözler
hayat bize güzeL hertürlü kaynatıoruz
Msn Nickleri ~~ |2|

Her yolun sonunda ölüm olsa da
Sevenleri kimse ayıramaz ki


Bir Anda Hayatıma Girdin Dünyam Oldun (:
Varlığın Yeter (; /●

ona buna göre değiL kendi kaƒama göre biriyim

Özlüyorum
؟

koyabiLseydik tüm sevgiLerin önüne

Msn Nickleri ~~ |2|Her Zaman Yanımda oL


*
Tut eLimi adı oLmayan
şéhirLéré gideLim !





´´ Sén'siz Né Kadar bén'sizim ´´






İşté tam sızının én dérinindé
İşte hala yüreğinin orta yerindéyim






Yaşamak için bi yürék kaLmadı artık !

A Ş K





Rüzgarda kuru yaprak misaLi sallanıyor yüreğim :/
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları