Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

hüzünlü nickler

| 8 Nisan 2010 Perşembe | , |
Bu gece habersz bize gel merdivenler gıcırdamasn öyle yorgunum ki
hç sorma sen halimdn anlarsn sabaha kadr oturp
konuşalım kimse duymasın
mavi bir gökyüzü olsun kanatlarımz dokunarak uçalım
insanlardn buz gibi soğudum işte yalnız sn varsn
öyle halsizm ki hiç sorma anlarsın !


Aynα, αynα hadi söyle benden dαhα gαmsızı vαr mı?
Aynα, αynα hadi söyle benden dαhα sabırsızı vαr mı?







Karşılıksız sevebilmekse sevda,
gerçek seven küle dönmüş her çağda..





.. bir masalın sonunda ölüme aşkını anlatan bir kadın olur bu defa..




hüzünlü nickler  

GözLerimi kapadım.
AkLım sende kaLdı. .




Her güldeki diken olacağım umutla gönderdiğin
Soğuyacak bedenin
Seni uyandıran kabusum ben
Aşkın hayaline ait rüyandan
Tıpkı önceden olduğu gibi.....






Eriyen bedenimi düşünme.Göğü giydim üstüme..







...korkma!
Ağzına bırakacağım son nefesimi..





Yüzünde oluşan ufak bir tebessüm
İki şeyi ifade eder hep
Ya yavşaksındır yada ölü !
Dilindeki o tek kelime
İki şeyi ifade eder hep
Ya yavşaksındır yada ölü !
Gerçeklik
Beynin ölümle çatışmasıdır
Koca bir devin kuyruğuna basmasıdır
Yenildi diye değil
Öldü diye çekmektir dilini üstünden
Gerçeklikte gizlidir herşey
Gerçeklik ise ölümde !!

üzüntülü sözler

Her aşkta dönmedolaptayım
ve
kesiliyor elektrik
ben en tepedeyken,,







Hiddetimi yönlendirmesi için bir menajer tuttum çünkü harddiskim anılarla dolu!






***
Zamanın akli dengesini bozan trajik sevgililer olcağımıza aynı hastalığın iki farklı belirtisi gibi yaşarız başkalarının vücudunda.



Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey,
Dünyanın en güzel sesinden En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey...
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
Ben artık şarkı dinlemek değil, Şarkı söylemek istiyorum.




Kabullen yok olmami bir tebessümle..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları