Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

ayrılık nickleri

Seviпciп alıпa moгuпa
Uzaпıp Чüzümü süгdüm ´´


-


Vazgeç haЧalleгiп öЧlece kalsın



-

Чăгiп aklında başka biг Чăг vaГ ´´


-

Seпiп ađıпıп Чazılmađıgı
Bu göпülde hakeđeп đaim oluг


Mecburen
bu aşk böyle bitecekti

__

|| Bilmedik kıymetimizi ||

__

Bitmeden başladı bu hüzün /8



__

Ayrılsakta kader buluşturur birgün 2mizi *

__

Unutma!
aynıdünyada/yız
ayrılma msn sözleri

__

Bir çocuğun elinden şekeri alır gibi
aldın aşkımı

Çaldın /

__
ayrılık nickleri
Satır satır hüzün mısraları ^^

__

Çekemicem tavırlarını

__

' ben ' leysen
beklerim seni #

__

Her kalpte barınamaz ruhum (L~

__

Hangi aşk yola gelir ki ??*

__bu bir enerji patlamasıdır ^^




Rüzgarla yayılan alev gibi
yaktı alevin cigerlerimi

Pare pare *




Seninle herseye varım ben (A)




ben herkese yeterim ~~





Her zaman gitmek istediğim tatil yerleri gibiydin
dergi sayfalarında hiç gidemediğim A




öLüm girsede aramıza ' yine beni sever misin ?




Benimsavaşımkendimle!




Şimdi mutlu musun ' bensiz' rüyalarda
~ !






Her anının hatrına

Ask ' ıda kat yanına

beni götür uzaklara ~





Sana yazdığım sayfalarca şarkıyı
şimdi
kağıt gemi yaptım
küvetimde 100dürüyorum /

2adım ileri gitsekte 10adım gerideyiz
çabalamaya gerek yok
Kabullen
en dipteyiz

__

aynaya baktın senden ötesi yok !
-aynayı sev ! ((:
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları