Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

yazılı msn sözleri

| 4 Mart 2010 Perşembe | , |
Ama İnandıraMadım seni...
Sen sorquLarken ßeni kafanda
ßen qözLerinin içine bakıordum kuşkuyLa..
ßir tek sözünßağLardı ßeni sana
Oysa sen hep susmanın Koynunda..




Vakit doldu şimdi…


prenses-kül kedisi

heybetli araba-balkabağı oluverdi…
Her şey kndine döndü bir anda…
oyun bitti
sadece
camdan bir ayakkabı kaldı
sana...

Sen bir biLsen


ayrıLık seni görmezden geLirim
meret oyaLama akLımı






keşkeLer düşsün diLine
yüzün oLmasın dönmeye biLe
sakınn geLmeyi düşünme
unutuLdun biLe. . .



//\\




sen gözLerinde hayat buLdugum meLek
ben meLeginden geçemeyen şeytan . . .




***




sahimi bu gözLerin gözLerinde titrerim
bak tutuştu yanıyor eLLerinde eLLerim . . .


yazılı msn sözleri , nick oluştur


-*-*-*-*-*-




geLdim. göRdüm. ' Sén ' dediySen
ZoR dünyamın TakdiRiySen
Şimdi SihRim SonRa ZehRim oLabiLiRSin




‘’’’’’’-----‘’’’’’



Düş(tün)...HayaL(din)...İmkansız(dın)...






sen a$kına aşıksın ben sadece bahane...



0 we ben . olmııcak dye inandıın sürece hep byle kalcaksın.





^^-*-^^





Warlığıyla Yokluğunun Arasına Sıkışmış Güzel Ruh..Ben Nerede Kimin İçinde Kim İçin Kaybolmuştum?...



Hangi meydan hangi sokak kawuşturur bizi
Hangi yaLan hangi yasak karşıLar bizi..







hayaLLerLe süsLü bi masaLdı bu...
herşey bitti ama kaLbim unutamıyor
"onu"
keşke bilselrdi Herkesn tek hâkkı vâr. . .

Ömrü âLtn sepeti sânmâ Sepete konuln

En sonundâ ruhsuz bir ceset olur. . .
Beklediğin bi medet olur dünya ölüm üzerinde bir iki ânlık misafirdir ömür!!
Bu neşenin sonudr elbet derin bi bâş âğrısı . .
Kâhkâhâlar bugün senin.
peki yâ bundân sonrâsı Gün geçer dost göçer. . .
âzdır yândâş sâyısı. .



.*arTık kıSa cümLeLer kuruy0rum

sevDikLerim sevmeDikLerim yanımDa
kabuLLenDim herŞeyi oLduğu qibi
yoLa çıkTım yarınLara(!)..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları