Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

nefret sözleri

Yapmaya calıstıgım ve zorlandıgım,
Tek şey;
Beynimden gecen cinneti ,bedenime
vurmaktır..!


вєηιм кüçüк мαѕαLıм
ѕєη вєηιм вüуüк ѕєν∂αм
ѕєη вєηιм кαdєяιм
ѕєη вєηιм нєяşєуιм
ѕєη вєηιм öмяüмѕüη




Gülüşlerim vardı benim.
Ben kimim ben nerdeyim. ?






hatasız insan olmaz derler
cezasız hata kalırmı beyler
hükümsüz idam edip gidenler
günü gelince hep idam yerleR ..





Cadılıkk var beniim hamurumda !!



kim yanımda kaLdı sanki eSki maSum haLiyLe ?




Kimseye inancım kaLmamı$ken qirdin hayatımaKaLßimin hakimi oLdun! vazgeçiLmezim oLdun!

Kızın yine aşık annesevdim yine masum Anne
cezam neyse razıyım
benyazılmış o kaderime



Cevap: İmzalarım.. ♥



- ÇizGiLere BaSmaDan YürüYen inSanLarDAnım

Ne oldum deme Ne olcamda deme.. Ne oluyo laan ! de.... .) huhzuhauah.. xD

deĞilim sizin giBi oLmamda !
gökdelenlerdeN tüKürücem SuratınıZaa (alayına)

Yerinde kaL desemde dur desemde beklemez zamaaN yollar ayrılırmıı bir nefeslik tadım warken...
nefret gözlerimde sözlerimdee durmuo faslaaa tamam anladım yarınımı weremem aslaaa sonuna kadaar yoLunaa kadar alırr götürürr yanlızlıık bana ne kadar yakınsan o kadr uzaksın aRtıkk bana ne kadarr yakındın ama
UZAK DUR ARTIIIK


Boşuna bu aşk şarkıLarı
YaLan, bu kadar aşk adına
YazıLan şiirLer,
YaLan aşkLar
YaLan hayatLar
YaLandan yaşamaya mahkûm oLmuşuz
Suçumuz sahte kişiLikLerimiz !

Sana Cinayetimin İpuçLarını Bırakıyorum...Vasiyeti oLmayan öLüLer üLkesinden...
güzel şarkı sözleri
¢нυℓѕυzρєru

ИoO PaИi¢ !!!.....ИoO Hey¢aИ bИ Koycaм sИ sus¢aИ
nickler

Ölümü gördüm saklambaç oynuyordu.
Hep o sobeliyordu çocukları dudaklarının kıyısından..!
Ölümü gördüm saçlarımda saklaniyordu..
Hep o tariyordu saçlarını kırmızı bir aynada!!
Ölümü gördüm aciyi gordum nefreti gordum!
Ölümü gördüm ölümü gördüm ölümü gördüm..
Ölümü gördüm kaybolmuş yüzlerinde.
Ölümü gördük tekmelerin gölgesinde..
Ölümü gördük asilmis hain iplerde!
Ölümü gördük lacivert ceketlerde..



bérabér yürüyéLım yaqmurun ısLLatıqı zıfırı karanLık o sokakLarda, bénı hıc bırakma korkuLarLa wé yanLızLıkLa doLu bu pémbé hayaL dünyasında...

nefret sözleri
SenSiz can ceki$melerim bogusuyor RUHSUZ bedenimle..
Bir iç isyan misali , hükmedemiyor beynim kalbime..
Agir geliyor pompaladigi kan iliklerim..
Hani et tirnaktan ayrilmaz derler ya..
’’YALANNN!!!’’.. tirnaklarimi söktüler bir bir etimden..





Sewilirken Uyuyordun!
Şimdi SEN Sew , Böl Uykunu!



sévmiorum kéndimi...!
sévmém öylé hérkésin sévdigi $éyléri..!





3-5 tanenizi seviyorum ..
bazıLarınızdan neFreT ediyorum ..
çoğunuzsa umrumda biLe degiL (!)
Dünyanın en güzel rengine yabancılaştım.
Artık bana ait kırmızı değildi o.
Kime aitti?
Ya da kimlere?
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları