Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

2010 msn yazıları

| 28 Şubat 2010 Pazar | , |
GideПiП sűЯgűПű kaLaПıП vuЯguПuduЯ bu yoLLaЯ!

Bu yoLLaЯ hem gideПe hem kaLaПa biЯ soП oLuЯ!

××

İç denizine sığınmış gemileri yakan bir limandın /
Bak şimdi gönülsüz gittiler senden;
Gönlünü çaldıkların !

yepyeni nick sözleri
××

` Şimdilerde Aşk Senin Suretine bürünmüş;
Zamansız Uyanmak Istemediğim bir Düs/sün Içi/m/nde

××gelen sen değilsin ~
yüreğim y[k]anıyorrr !
××



yorulmu$ bir dalga oldum kıyılarında artıkk ! .

××


an gelir unutmak istersin


××
Biri önüne ve ardına bakar
Biri ardına bakmaz
Ardını noktalar. "







Toz kaldırma gibi bir çabanız olmasın. kendi tozunuzda öksürtürüz sizi!


Öyle yoruldum ki kafamın içinde dolanan
Onca cevapsız sorudan.
Neden kabul edemiyorum
Kendini hayatımdan soyutlamak istediğini?!

Nasıl bu kadar güçsüz çaresiz kaldım ben
Aklım almıyor!
Ne desem ne yapsam sana az kalıyor.!!!

Çarşaf gibi kendi üzerine örttün beni
kendi ellerinle kendine bağlandın.
feryat ediyor:
-"reva görme"
böyle zamanlarda "güller kefenleri" yırtar sevgili.

Aklımın olmazlarından darmadağın ettim geceyi
Kaçtığım aşka yakalandım sonunda.
Bulduğum an yitirdiğim sözcükler gibiyim
Sesimden kaçıyorum ele veriyorum kendim

bir ben olmuş ortada
sonra bir sen kaybolmuş
bu böyle gelip gitmiş
gelip gitmiş
ne saçma.
kısır döngü halinde her şey
bıktırmakta zamanı sessizlikler.
2010 msn yazıları
mırıldandığı o kelimeden başkası değilim
sevgilinin sevgilisiyim ya
başka adım yok benim.

İçimden şehirler geçiyor
Her durakta duruyor
İnmiyorsun!
Seni en sıcak ben öperdim
Kim bilir ama sen bilmiyorsun










Yarim / Menekşe moru / papatya akım
Uzanıp öptüm köklerini fidanların
Söz verdi karanlık
Vazgeçecek inadından
Ve gelecek -korkunç sabrım-
Daha vakit var
'Şimdilik bana seni sevmek yaraşır

yürüyorum bir kez daha
bilmediğim diyarlara
…Uzansam 'hayallere' dokunurum sandım


××

İçinin en yalnız yerine koy beni
Bastır kanayan yarana.
Gerek yok fazladan yer açmana
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları