Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

kısa msn yazıları

| 8 Mart 2010 Pazartesi | , |
Ayrılığın resmini çizdim sarı odalara,
yüreğimi soğuttum zemheri ayazında. Sonra uzun uzun rüzgarın gülüşünü seyrettim çaresizce.
Ve gecenin en koyulaştığı yerde ölümü kucakladım masmavi yüreğimle...

ÖnceLeri hayatımın en güzeL tatLarındandın oynadığımız küçük oyun
o anda herşeye değerdi benim için
daha büyümemişti kaLbim beLki de..kördü beLki gözLerim
hayatın anLık parıLdayan ışıLtısında sana uLaşabiLmekti
Tek Amacım !..

YokLuğunun HücResinden KaçıyoRum Bu geCe
MeLankoLia DüŞLerin YeŞeRdiği DuvarLarIm vaR AkLımın OdaLarInda
YokLuğun YaRattığı BoŞLukLarın esiRinde yaŞıyoRum
. .SıRf SigaRa içmeK için yemek yemeLerim GibidiR Seni SevmeLerim . .


KaLbimLe Ruhumu Birbirine Bağlayan yoLda bir kısım kazı çaLışmaları Var
Bu Yüzden bi Müddet kuLLanım Dışıyım
Eğer Bana uLaşmak İsterseniz Dipsiz karanLığımı kuLLanıN !

Gördüm,
meğer buz bir su yanığı değilmiş
Öğrendim buz suyun yaralanıp kabuk bağlaması..

HayaLLer Vardır
"Ama"Larda ßaşLar.."EğeR"Lerde Devam Eder.."Keşke"Lerde Son ßuLur !
HayaLLerim Vardı "Keşke"Lerde KaLdı !




ßak..! Gidiyorum İşte..
ßak, ßitiyoruz ..! Sen ßeni ßırakıp Gidemezsin Demiştin ..
ßeni Onca Yıpratırken ßu Aşkın Son Nefesini Vereceğini Hiç Tahmin Etmedin ..
ßen İncinmezdim,KırıLmazdım,YoruLmazdım Senin Gözünde ..
ßu Yüzden ßana YükLenmeLiydi Aşkın Tüm Suçu Ve FaiLi ßen OLmaLıydım
.. ßütün Aşk Süsü VeriLmiş CinayetLerin ..

kelebek gibi uçtu aşk yüreklere
kör bir kuyudan çıkmışcasına ıslakdı gece şarap sarhoşluğu gülüşler
ardına düşen tutkulu öpüşmeler karışıyordu vuslatın son demine ..
Bir bakışın esiri olmuştu gözlerim zındanın bir köşesine fırlatmıştı
kırık kadehleri yağmur yağıyordu saçlarımdan aşk akıyordu aşk akıyordu aşk geceye

Sağ KaLan OLurmu ßu Faciada ßiLinmez Ama ßıraktığı Hasarın TeLafisi OLmaz ßu BeLLi


Gideni Yolcu Etti Gözlerim Ve Gelene Merhaba Dedi Bu Kimsesiz Dilim Ortalarda Gezinen Oldu Dilenci Ellerim.
  kısa nick sözleri

Duyduğunu bilmeden bağırdım arkandan Gördüğünü bilmeden ağladım

Kırık parçaLarımı tekrar birleŞtirmek içn fazLa keskin.
Önemsemk içn fazLa küçük
Fakat beni çok küçük parçaLara ayırabiLeck kadr büyük..

Iz bıraktın yüreğimde Özlüyorum seni Gücüm yetmiyor unutmaya..

Bedenim burda..Ruhum çoktan ölmüş..Haberim yok....

Kalbim yanıyor..Can çekişmekte..Gören yok..Görselerde çok geç..

yanında insan varkende yalnızdır insan..

İçimdeki Fırtınaları gülücüklerimin arkasına sakladım..kimse görmesin diye görselerde bilemezler...

Acımasızca geçip giden zamandan geriye kalan sadece yanlızlıklarımız..

Yaşlanan Birgün Bugün.Bavulu Topluyor Ve Son Vedası Tıpkı Dün Gibi Köşeye Çekilip Aglıyor Bense Yarına Penceremden Bakma Gafletindeyim.

kısa msn yazıları
Tadım kaçtı her renk oLdu gri·

Kalmadı dilimin hali mecali Anlatırım der nedir meali Gündüzlerim bile oldu siyahi

Heceleye heceleye ezberledim adınıGeceleye geceleye buldum gündüzümü. .

Dünyaya isteksiz Her etkiye tepkisiz.

kafa ßedenden uçaçak geçmiŞe takıLır saçım hergün tövbekar hergün günahkarım . .

kafir dert kendimden kafir meLtem rahmetten korkmuyorum kendimden nefis bana hakimken mutLuyum sen bana sahipken

Yeryüzüyle ve gökyüzü arasında bu avuçiçi kadar tabutta nereye götürülüyoruz ?!
artık dışlanma profösörü bir yaratıksın sen övünüyoruz
düşlerimin yıkıldığı gece bütün resimleri yeniden yapıştırmayı denedim
her resimde hep bir parça eksik çıktı.

Geceye yeni şiirler gerek
Gemiye yeni fırtına
Her eylüle başka yağmur
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları