Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

komedi nickleri

| 20 Mart 2010 Cumartesi | , |
**Nikahına beni de çağır Asuman istersen yaparım sana pansuman bu adam kim diye soran olursa dersin sıvacı Osmannnn :d:d:d

**Zorla güzellik olmaz estetikle olurrr :d

**erkekler kadınlar önce yaratılmış olabilir ama her şaheserden önce bir kabataslak vardır

**acele kan aranıyor grubu fark etmez(imza: vampir



**Dün gece seni rüyamda gördüm dedin eeeee doğrudur sen beni ancak rüyanda görürsün....


**aglamak derde deva olsaydı eczaneler sogan satardı


**BANA YAMUK YAPMA AMA KARE ÜÇGEN FALAN YAPABİLİRSİN

**ben güzele güzel demem kafam güzel olmayınca


**AŞKIM SENİ SEVİYORUM AMA PARAYI DAHA ÇOOOOOOOOK... LAKİN; PARANIN NE ÖNEMİ VAR MÜHİM OLAN MİKTARI)

**KARAR VERMİSTİM SANA DÜNYANIN EN GÜZEL EN SİRİN EN MATRAK EN NADIDE EN GOZ ALICI HEDIYESINI GONDERECEK TIM AMA POSTACI BANA BAGIRDI (CIK O PAKETIN ICINDEN)DIYE?


**Yalancinin mumu yatsiya kadar yanarmis, tüh ya evde yedek mum da kalmamis.

**kalbımı verdım saklasın dıye salak buzdolabıan koymus kokmasın dıye

**Bir gün hayattan bıkıp çaresizce bir köşeye çekilip hüngür hüngür ağlamak istersen beni ara, yanında olmak isterim;ÇÜNKÜ mendil satıyorum 1 alana 1 bedava .......!!! )




**hayat güzeldir yasamayı bilirsen sevgi bir faldır bakmayı bilirsen mutluluk özlemektir cekmeyi bilirsenben bir bas belasıyım kurtul kurtulabilirsen))


**Sen bir meleksin, dagda gezen bir ineksin, ot veririm yemesin, Allah belani versin,

bİşe yapmak İstiyoRsan avazInın çıktığı kadaR SuS!!

yanIm da sen oLmayInca birşeyler eksİkgönülde aşk olmayınca var bi hafiflik
 komik msn sözleri
Cafe crown gibi içimi ısıttınlipton ice gibi sogutma sakınhayatın tadı coca cola falan deil sensinBi biskrem versem benm için GüLerMiSiN

||**ßenim Hαkkımdα Düşüqünüz Kötü ŞeyLéri içinizdé TutmαyınDışαRı çıkαRın ki Tekrαr Üstüné OtuRup içinizé αLαbiLesiniz ||

aLkoL hO$ OrtaM Lo$ dinLe ßEni HerŞey ßo$ KİmsEyE inAnMa KimsEyE güvEnmE Kendİn cO$$

Hêr $eytànLà Yà$àdIIm Gün İçin ßir MêLêk Kayßediørum

ßeny çekemeyenLer ''anten'' taKtırSıN

coca cola reklamlarındaki penguen gibisinDört kapak getirsem verirmisin ?? xDxDxD

Resmini Baş Ucuma Koydum Bakıp Bakıp Tükürdüm

goThıCliq SiyaH GiyinMeqLe OLsaydı papaZLar dünyanıN eN baBa goTHıCLeri oLurDu
komedi nickleri
'' İnanıyorsan Savunduklarına Arkasında DuracaksınGerek Yok Cellada Çıkarıldığında Darağacına Tabureye Sen Vuracaksın!''

Özgürlüğüme çılgınca koşarken görmüş komşum beni!

HepTe DefoLuLaR ßuLuyor ßeNi yaN SaNayi DeğiL oRjiNaL ßiR a$K aRıyoRuM ! ! !

Kalbim Kırıla Kırıla KIRMAYI da Öğrenecek!!

kıRıLan hayalleRim mİ battı eLine??

: Kötüler sevilmezz Ve bende sevilmedim :

qeLmeSewMeaCımAHisseTmeDEFOLL!

-dışarı çıkarmsn arkadaşım -blmm denemek lasım

dilenci de nike ayakkabılı olablr xD

Bir sahne var aklımda oyncular sanki biziz mtsuzuz 2miziz kmi aşklar hiç bitmezmiş bzimkisi bitenlerden sewmye yeteneksiziz

"bir nokta bir virgüle gel beraber bir üs geçit açalımm"demş sonucunda "" ; ""olmş!

вη вя çσ¢υğм αşкα кαη∂ıяℓмşνє ѕαянş вя кαƒαум şяαвα вαη∂яıℓмşвη вя gє



KaÇ sevgiLin oLDu Ky snn?
bn KaÇınCısııım ooLdum??
O KızLaR bnm neim oLuR biliRmisin ??
bn yüRüRüm!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları