Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

2010 nickleri

| 19 Mart 2010 Cuma | , |
нαуαт ѕєиιиℓє güzєℓ " Ċαήıмıή ìςí '' ѕα∂є¢є ѕєиιиℓє...!
BiLмєм ηєdєη yαşıyoяuм..?
nokTâ KoNmuŞ ßîtmî$ èn GüzèL hîKâyèm/sîn sèn...


Ve ßir qün . .
ßirßirine sırtını dönmü$ iki yüRek ßuLduLaR . .
ßundan daha acı ne oLaßiLirki . .


кüçüк вє∂єηιм∂є öℓüмℓє ѕαναşıякєη ѕєηι вυℓ∂υм мєℓєğιм..'':


kızqın diiLim sadece kırqınım :/



küÇüqüM daHa çoK küÇüqüM bU yüZdeN
büTün koRkuLarıM GruRum Bu YüzDen
bU yüzDeN çoCuK qibi koRuNmasızLıqım ):
Ben bu askla kavrulsamda, Bu yanginda kül olsamda, Aska doydum nasil olsa, Sen mutlu ol yeter bana..
> Sen kapimi calmasanda, Düslerimle kalmasanda, Bir gülüsün yeter bana, Yeterki sen mutsuz olma..
> Seni seviyorum, seviyorum, seni seviyorum, Sen sevmesen bile, Seviyorum, seni seviyorum, İstemesen bile!

HayaLLer GerçekLeriN YarıSıymı$..SeNde Yarı Yarıya BeNimSin .!.

ѕσηυηDα вiiттii gαLiiвα
..göяüуσяυм..
iiçiiмєDé cαη çєкiişLєяiiмii
..Dυуυуσяυм..
ѕözLєяiiη çσк αcιтιуσя
..öLüуσяυм..
кєşкє вαşDαη ѕöуLєѕєуDiiη
..giiDiiуσяυм..
ηαѕιLѕα кσумαz ѕαηα
..вiiLiiуσяυм..
 2010 msn sözleri
> Geceyi bağladım gündüze, Gün doğsada de, Yıldızlar solsada, Gözümü yummadan ben yineé

> Dünyaya kızar dururum, Kendime sorar dururum, Hep seni severmiyim böyle

AğLamakLı CümLeLeR kuRmuoRum..SözLeRime Toz Kaçtı, O kadaR!

ßenLiqimMm senLiii seFer



Bitti buraya kadarm$ dedim
Unuttum biLe dedim.
Avuttum kendimi sözde
Ama yinede akıô gözyaşLarım
IsLatıô yastıımı..
Seni özlediim geceLrde

2010 nickleri
~* yokLuğunLa vaRoldum .. şimDi ak içimden qiT yüreimDen .. yaDa qit - me .. koRkuoRm


..Kimsэlэr görmэsin,Kimsэlэr biLmэsin bnmLэ ya$asın öLsün bu sэvDa



ςıк αятıк яüуαℓαяıм∂αη ∂üşℓєяιмι ραуℓαşмα вєηℓє...



Ben Bir ÖLüme Gülerim Bir GÜLÜME Ölürüm..!



Hiçbir insan görmek istemeyen kadar kör değildir.



Körcehaletçirkefleştirir insanları !



bak bakalım bana,senin yalancı gözlerinin ruhu kalmışmı bende!

άЯ†Іκ ємáŋє† ĐμЯмá ķáŁвίмĐє, ŏŁűмѕűζ ķιŁ ķєиĐίиί!



Bitiriyorum...
Kapat gözlerini...
Üç nokta bıraktım senli günceme...
Anlamı saklı bende...
Unutma ,"gözyaşım sende"….
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları