Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

değerli msn sözleri

| 21 Mart 2010 Pazar | , |
Ben ‘SeN SeN’ die bittim oğLum ! Hadi UnuT UNuTaBiLirSeN..!Ben Seni Yudum Yudum İçtm oğLum,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!


Başka ellere sımsıkı sarıl artık sildim seni
!Git ve bitir bu işkenceyi !Seni sana bıraktım ! YAĞMUR

DÜŞTÜ GÖZLERİME…! {YOKUM}

Hiç Hiçßişéy yoKkén Hiç oLmaq isDédiNis Mi

HayaLLerim vardı benim de SeninkiLer qibi herkesinki qibi Suya düşenLerden bahsetmiyorum HaLa qökyüzünde qezenLeri söyLüyorum

sen şeref qelimesinn ne anlama geldiğini bilirmsn yoqsa;bilmediğin için mi ********sin


Belki Aradığın Ben değilimdirBenziyorum Ama Hiç Değilimdir!



ßeNi taNımayaN ßeNi ÇeqEmeS…TanıDıqtaN soNra isE vaZqeÇemeS !!

hayat bi oyunsa bizde jeton çHok

Kendin RahaT oLabiLirsin ama Beni rahatSız etme hakkına saHip oLamazsıN!

aptaL ooLu SerseM Cin mi oLdun? Çarptıın adAm $eytaN oLm!!

SakıN aşıK oLma çhok kAptrmAbunLar sadece deneme yanıLma

BENDEN BU KADAR HAYAT KENDİ KENDİNE AKIP DEVAM ETSİN BENİ ELLEMESİN!!!


bisim sıfaTa ihtiyacığımıs yoqadımıs soyadımıs YTR!!
! aSk oYununu Son oyNadıqım SeytanDı oda beNi qünahLaRına saTTı !


si-nir-Len-miy-ceemm !!!



Kıravatı TakıP CekeTi GiyiNcEAdam SıNıFıNa mı qiRdiN Sence ???Adam oLmak İçin Önce YüreK SoNRa BiLeK GerekiyoR Bence!!!
değerli msn sözleri
hadi yoluna uqrlar olsun bni hiç mi hiç tanımıosun!

qöRünüşünLe karŞIlANIR KİŞİLİĞİNlE uquRLaNırsın

߀nimm farkImm ßurdAa ßa$LıyOrr; séviLmédiqim anDa déqiL saYqımIı kAyßéttiqiNN andA ßitérsiNN

║└áŊë╬└ëŊĞĭĸ║

ßitti dédiysém; ßitérsin o an siqtirip gidérsin

KüçüKKen DeRLerdi yaKaLbin YumRuğun KaDardır DiyeİnanmazDım BüYük sevqiLer nasıL sığar diye Sorardım kendimeEveT hakLıymıssın aNNeİnsan o kaLbi doLduracak KaDar BiLe sevgiYe sahip değiLmis


  kızlar için sözler
BazeN düŞüNüoRmSeN yaLanI eqErsinDe dOqruYa dEqeRmiSin ! ! !

sAdEcE hAyAtLa dAlGa geÇiYoRuMsİzE kArŞı gAyEt cİdDiYiM!!!

SIKINTI BİTTİ SIRA ŞİMDİ SIKINTI YARATMADA!!


BaRBi DeĞiL HaRBi KıZLaRDaNıM!!!
Kayb0Ldum sanqi yinéqörn varmı?hér$y b0mb0qvé yiné kmsé
yoq

Öncé shn brquy0rsun sayFaLary…snRAb$qaLary karaLıyor cümLéLéry

1trén camındn dünyayı qrdmhaliné üzldm!

Karnlıın tam 0rtasındaynlızlıa uyndıımdaqözyşlarımn tuzu dudqlarmdaayrılıqq acısı damarlarımda!!!

anne motooooorbaba oküüüüz^kızımız tiki olduüzgünüzz xD

biliyrm artk çk z0rkurack y£ni bir h!kaym yqyne de uğra$ıorm rsqlé eskimş kelimlrle…

bény sévmén ßitLénsinn?

KàZndißhi tāRiFhii:muZŁHu véaa vaNiLyaLhII puDňgHii p$RrhFıRnDhä yakќh

Çayda lipt0n…karıda ip d0N x)

16 yşndaysanız…hayat qércqdn c00q qüzL


αηηє вєη ωαмριя σℓ∂υм!!!!


KaZa qibiyimkimin başına qeLceim beLLi oLmas


uYkum gİbi geLsene
уσяυℓ∂υм кαçı$ℓαя∂αη кαувσℓυ$тαη ѕıкıℓ∂ıм..

ѕαкıη αякαηα вαкмα кяαℓℓαя öη∂є gι∂єя..

“ѕєηι ѕєνιуσяυм” ∂єякєη αѕℓıη∂α öуℓє υzυη кσηυşυуσя∂υм кι вιя вιℓѕєη..

çσктαη υzαкℓαşтıм вıяαктıм вιя уєяℓєя∂є υηυттυм ѕєηι αşк.. нαтıяℓαт кєη∂ιηι вαηα !!


“ηє çσк уσяυℓ∂υк вüуüмєктєη ѕσℓυкℓαηαℓιм вιяαz.”

вιя ιηѕαηı ƒαяк єтмєує вιя ∂αкιкα тαηıмαуα вιя ѕααт αηℓαмαуα вιя güη ѕєνмєує вιя нαƒтα уєтєя;αмα υηυтмαуα вιя öмüя уєтмєz….


нαнα ραмυктαη ρяєηѕєѕмι σℓυя σℓυм ρяєηѕєѕ ∂є∂ιğιη тαş gιвι σℓυя
renkli nickler
вι αηℓαмαℓıк zєкαм ναя∂ı…αηℓα∂ıм…αηℓαмαz σℓαу∂ıм…
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları