Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

kız tavlama nickleri

| 9 Mart 2010 Salı | , |
Ne zaman başlamış bilmiyorum kendimden kaçışım.
Bir an farkettim ki, öyle uzaklaşmışım ki, dönmek mümkün değil geriye.
Bir de çok geç kalmışım ben kendime.

Esecek ve geçecek zannederken yalnızlığın rüzgarını,

bir fırtına kopmuş ve dağıtmış her ne varsa..
Ben ılık bir rüzgar bilmişim fırtınayı.
Öyle savurmuş ki her şeyi ayrı bir yana,

mümkün bile değil getirmek bir araya.



Kırılмaмış soИ kaLbί kırмaya qeLdiм
Çok deqίştίм beИ artık мeLek deqίLiм..!!


Kâç YâşIndâ Sévdim ßén ßu YâLnızLığı?.
Hângi Yürék Öncüsü OLdu £zinç TâşkınLıkLârImIn?.
ßânâ Düşén Artık SusmâktIr ..
TopLâmIndân TaşIyorum İç AcıLârImIn





Duysam sesini hattın ucunda
Yatsam yatağa, ıslak düşler sonunda
Görsem yüzünü eski fotoğraflarda

Yatsam yatağa, ıslak düşler sonuda
Tut beni, düşmeden


 kız nickleri

Geçmiş ve geceleği topla hadi, sonra sonsuzlukla çarp ve "şimdi" ye böl hadi...
Ben bu kadar zamandır yalnız seni sevdim. Bir bu kadar daha yalnız seni seveceğim.
Yemin ettim, söz verdim. Yerine sevemem, sevmem!


İçimde gülsüz diken bahçeleri, kanıyor etim, kanıyor bedenim sen yoksun…

Sarılıp yalnızlığa içime çektim sensizliği

Martılar ölüyor satırlarımın üstüne içimdeki her şey gibi,sen gibi..sen gibi..sen gibi..

Gökyüzünden Meg RYAN yağsa bize Er RYAN düşer onu da kurtarırlar xD

Süper bi fikrim var: Sen şimdi git bi daha geri gelme!

Bî kolumdαn dîğér kolumα kαn nαklî yαpıyorum. Bî vαmpîr îçîn fαzlα çékîcî démî....
kız tavlama nickleri
Hayat uslandır beni; hayat çalıştır. Hayat alıştır beni; bu bir yarıştır.

kar$ılıqsıs duygular nefret kusar..ßn gidiiim ßu gece burası ßana dar !hade bye bye=))

atarım; tutar
konusurum; bos olmazz
sacmalarım; hemde nasıl!!
süslüyümdür; sorma gitsin xD
sewiyorum kendimi; aa sendemii XXD
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları