Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

yorgun nickler

| 23 Mart 2010 Salı | , |
ßana hiÇ inanma yaLancıyım! Oturup ßirşey anLatma aLaycıyım!! Sénin yaran ßana değmez canım…ßénimle oyun olmaz mızıkçıyım!!!

KURAL-1) Ben Herzaman Haklıyımdır KURAL-2) Haklı Olmadığım durumlar olabilir ki doğaldır O zaman KURAL-1) Geçerlidir.

Aslnda bu kdr kötüLüğü sen üzülme die yaptıımı sana itiraf edemicek kdr kötüyüm işte

KeLimeLerLe anLatıLıCak kaDar baSit biRi deGiLim '!!

ŞıMARıĞıM, UYsaLıM, İsTeYince LaF SoKarıM, cok HAssAs ve ALıNGaNıM ÇöZeMeZsiN BeNi, BeN ZoR oLanLarDaNıM.!!
qözlerinin aradıgı ték kişi olmak istérdim...!!!

ßu ara ihtiyacım var sana eLLerimi saqın bırakma bana huzuR veRen tek yeR senin yanın unutma..!!

sevgiLer [sahte] insanLar [kahpe] hayatınız [pLan] alayınız [yaLan ]

ßnm yoLum her zmn aydnLığa gdr karanLığa Her $ey net we kesndr.Ya siyah ya byz gri yok! KatLanabLn ynmda oLandr gerisi bo$ !

ta$ deiLki ßu yüreq dayanmıor...!!

Dünden KàLañ Pi$mànLIkLar Yine Lànet ßi qün Daha ve Yine SørunLàR.ßekLenen öLüm càIrIø ßeñi qeLdiiim Yere

S€ni ben değil gözl€rim seçti, onlar sevdi onlar ßeğendi. Sen benim değil onlarınsın gittiysen bana ne onlar ağlasın...

Seni kaybetmemekte kararliyim. Kararlarimda israrliyim. Israrlarimda inatçiyim. Inatlarimdan da VAZGEÇMEM...

Kendini mutlu hissediyorsan, bir yerde yine bir salaklik yaptin ve farkinda degilsin demektir.

aşk aynı yatakta değil ayrı yatakta aynı rüyayı görmektir.

-...eLimde parçaLnmams bir hyat var asLnda...

!!...hyt byLe cızZ yaPıyr adamıh...!!

..GözLermi Kptsm Yznü Görr müym GndzLeri uztSm geceLer Bi KördüğM..!!!

-.. ßen dü$mekten yoruLdum, kaLkmıorum artık !
kederli msn sözleri
-!!! ...qöM KederR ve qöz ya$Lrını.. ßelki ßöyLesi,daha iidr..

A$k Yarı yoLda kaLdı NeyLeyim ! Korkmuorum ßen ßuyum, ßöyLeyiM !!!

Sessizlik,sensizlik uslandırdı beni...O deli kız gitti, masum bir çocuk yerleşti içime.Dokunsalar ağlayacak gibiiimm bugünlerde !!

HaYaT YiNe...; gIrIş, GeLiŞmE, sOnUç.. GiRiŞ ; NeDeNsIz... GeLiŞmE ;
ÜmItSiZ...SoNuÇ ; GeReKsIz..........

sni unutmak için and içtim.. qözLérin qéLdi akLıma wazqéçtim

dönme ihtimaLi yoq artıq, o qüLü$Lér dü$ oLduu!!!

SiLdim anıLarımdan seni.. Hiç merak etmiorum, sewmiomusun artık beni.. Kafam, ruhum, bedenim sensiz!! Eminim, mutLusundr ßnsiz..!

Unutacaktım.. Ama Lanet oLsn !! Kı-ya-ma-dım!! Oysa ben seni sewmeLere doyamadım ...

Ndn insanlar bu kdr acımasız, ndn dostun dşmanndn farksz, ndn kybdnce değrler anlaşlr, ndn güçLü hep duyguLrLa oynaşr?!
yorgun nickler
Nefret.. Nefret ediorum sndn!! Nefret edeceğim ismini söyLeyenLerden, senden bahsedenLerden.!!

ßitmez dediğim her $ey bitti, gitmez dediğim herkesin gittiği gibi.

YasakLandın!! Hep SakLandığın bu KaLpten kovuLdun Sen.Isınıp Uyumayı Unut,SarıLıp AğLamayıda Günaydın Gittim Ben....

her$ey için çok geç demek için ßeLkide çoq geç...

ya$am geRie baqaRaq anLa$ıLıR..iLeRie baqaRaq ya$anıR..!

Her$ey bende ba$Lar Bende biter !

BoshveR YüReĞiN ELLeRDe ÖZLeMiN DiLLeRDe KaLSıN...

-//..kRoNik vaKa..//

kapanmami$ yaraLarLa doLuyum, 1 yarada sEn aÇma..

Káç öLüm wár$á qözéé áLdm háyáTımıı çöPé áTtm Tüm RüyáLar Káßu$ Y!né Korkuy0ruMmM..!

ésKı yeRıN| kaLbımDe aRama...séN qozumDen aKan seLe kaRı$†ıN...!!!

bazeN soNLar başLaNqıçtıR kaçışLarsa kurtuLuş...geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım beN köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN

bu son aLdaNışım soN yıkıLışım oLacak GeLseN de boş artıq geLmeseNde, beN yokum

-..Bir ÇığLıkTI YanLızLığım Hépiniz SağirDiniz . .

ßir ufacıq ilqiyi a$q; iki laf edeni DO$t $ANMA..
ßir Hristiyan öLdü hepiniz hristiyan oLdunuz ßi Hrant öLdü Hepiniz Hrant oLdunuz..Dua Edin ßüLent Ersoy ÖLmesin

ßeni Tanımayan ßeni Cekemez Tanıdıqtan sonra iSe vazgeçemez...

Yeni yıL iptal ediLdi çünkü eskisini buLdular

FazLa Raad'ım.!! RaatSız Eder mi ? Etse Bile.! FArk Edermi ?

$iddeti sevmem ama kuLLanmayı iyi biLirim!
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları