Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

özlem nickleri

| 15 Şubat 2010 Pazartesi | , |
Bir mucize lazım bize
Peşinden sürüklenecek yeni bir Düş ~ ´


~


Sadakatmı aşkmı daha üstün ?
Tenim ürperirmi ölüm degnce ? (

bnm icin öldün artıq shen yasıorum desende...

yüregimin yarısı birteq senin haqqındı simdi yanımda shen olmalıydın...

sana olan özlemımle senın hayalınle öyle bır sevgılı yaraTTIM ki sen dahı gelsen alamazsın
özleme sözleri
bana bir gül gönder kırmızı kıpkırmızı olsunn bana bşr haber bir mektuo gönder herseyden evvel kalbını gönder bana bnm yhanlısca bnm olsun

hem cok yanımda hem coq uzaqdasınn....dogan günesım qaybolann amacımsınn.........
artık yollara vurdum kavuşmayı özlemi intihara megilli yüregim...

yüregim diqenler icinde yine shen yine shen dio...

gönlumun mavi soqaqları...

düsündügünü heb yhab yoqsa karar vermeq zorunda kalırsın:?

kardelen kdr olamayacaqsan saqın asıq olmaa...

ah kalbım bnm yer yüzünde hic bir aqarsu sönduremez atesını....

bir papatya birde sen
beni kabine kabul etsen
sevsende sevmesende
senı sevıorum desen:...

a.b.c.ç.d.e.f.g.ğ.h.i.ı.j.k.l.m.n.o.p.r.s.s.t.u.v. y.z.
a=asqımsın B=benımsın C=canımsın D=degerlısın E=ecelımsın F=fedakarsın G:güzelsın H=hasretımsın İ=ilimsin I:ısıgımsın J=jEstimsin K=kaderımsın l=laiksın M=mükemmelsın
N=naziksin O=otortersin Ö=örneksın P=pahabicilmezsin R=reelsın S=sevimlisin Ş=sekersin t=teksin U=uslusun Ü=ümitsin V=varlıgımsın Y=yasamımsın Z=zamanımsın daha sayılacak cok yanların var ama alfabede harf kalmadı

asqq...doqunmadanda sevebılmeqdır bazen...bazensee karsında olmasına ragmen dokunamammaktır......
Al herşeyini yanına
Yüreğine, benden ne ateş olur , ne soba ..
Söz veremem yarına ,
Bana senden ne köy olur , nede kasaba ..

Hayatımı sana aktarabildiğim bir zaman vardı nefesimle
Ve herşey bir sona geldi
Artık rol yapmak zorunda değiliz

RenkLi hayat bana hayaLimi sat

Dostum kadınlara İnanma , Vaadlerine güL geç xD

Sular yükselince, balıklar karıncaları yer..
Sular çekilince de karıncalar balıkları yer…

Kimse bugünkü üstülüğüne ve gücüne güvenmemelidir

Bilgimin esrarı içinde hiçbir tanrı yok ben varım
SéViSMéK HüNéR DéĞiL
YaNıNDa oLMaq ıSTıOrMm
YaSaMaq HüNéR DéĞiL
SéNnLé öLMéK iStioRmM...

KüSéN BıZ ıSéK NéDn KéLiMéLéR éLéLé TuTuSMuoR??
KüSéN oNLaR iSe néDn GöSLéRiN éSKiSi giBi BaqmıoR??

BüqüLéMéS DéNéN BiLéKLéRi KésTiM
gitmeler ağlatır soldurur çiçeğimi sevmeler büyütür aşkı saklama yüreğini ...

Her Sözümüz dudakLarda güLüs oLdu, dÖnme ihTimaLi yOk aRtik, O güLüsLer düs oLdu ...

KaLßimi GöréßiLsédin ßiLirdin Hér$éin KayßoLmadıqını
actım asq defderımı...hatırladım sefdıqlerımı....

ınanmazdımm görmeseydım karsımdaa...

kimi aglattı beniii...kimi güldürdü...kimi hic sevmedi..sever göründü....

lalalalalalalili....unuttumm gecmisi...eski sevgilileri...
onu bunu bilmem karalıyım....

hic yalvarmaa bhen haqlıyımm....

artıqq shenden kacmalıyımm....
özlem nickleri
basqa caresi...yoqq..

aaaa...shen ne dersen dee....aaaaa isdemesende....böyle sürmez....senle yol alınmaz...
~


Gözyasına çakılı kalsın düslerin !
Gözlerimde süs olsun çekip gidişin !


x



Sen düşersin aklıma
İçimde yangınlar.


Hasret Kaldım' Aylarca
Şimdi Geçtin Yanımdan*
Bir Başkasıyla~





Kopamadımher hatamda' bir adımla yanaştım~
Dün rüyamda gördüğüm hayallerimle yoldaşım





Aşk Dolu' Bu Yüreğimi Incitip Harap Ettin~




İşte Bu Sefer Olmadı Belki Bende Yapamadım~
Gözlerimden Yaşlar Aktı Sense Dönüp Bakamadın'



Neler ummuştuk hayattan
Hepsi yarım kaldı :/



x

Söner nefes verir gibi Aşk ..



x



Hayallerim var ama aldanmak için değil !!



x



Bilmeni isterdim birşeyi
Senı ne cok sevdigimi ~



x



Sen gittin ben gidemedim ;
Sen unuttun ben unutamadım ~

#. Direndi Kalbimin Yürekli Yanı~
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları