Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

romantik nickler

| 13 Şubat 2010 Cumartesi | , |
nikotin kokan êLLêrimLê,
çêktiğim hêr nêfêstê,
zêhirLiyorm bêni kirLi êmêLLêrimLê...


**Tådı tµzµ kåLmåmış
bir åşkın son çıЯρınışLårı..
i¢imdè...
traJikomik sµЯat ifådèsi..



SâçLârımı kêstim, tırnâkLârımı,Yüzümê sürdüğüm puDrâyı, aLLığı siLdim
Vê kırDım, göz kâLêmimi..!
**//***
Evdê ki tüm câmLârı, âynâLârı
Bârdâk ve vâzoLârı kırdım,êLLêrim, bêDênim kân içindê kâLdı
Vê pâRçâLâdım! şizOfrên duyguLârımı...



Kéndi Bahçésindé DaL OLamayanin
Biri qirmis
Bahçémé AqaçLik TasLiyoR . . !


“Git artık !... Gözlerin de onaramaz kırılgan öfkemi”…


Yani her şey SEN oluyorsun da,
o kadar SEN, bir BEN olamıyorsun sevgili…
olamıyorsun!
romantik msn yazıları
°° Rüyamda Kéndimi Yonca ßahçésinde Koşarkén Gördüm °°
~ ÇocukLuquma Géri Dönmék İstédim Saçımı Ördüm ~
◦●. Né Yük Vardı OmuzLarımda Né Dérdim Oyundan ßaşka .●◦
•‹●›• Né Kadar GüzéLdi ÇocukLuqum AsLında Çocuktum ßüyüdüm •‹●›•
☆ ßüyüdükçé Kéndimé DuvarLar Ördüm ☆
๑๑ O Kadar YoruLdum ki ßazén Durmadım Yürüdüm ๑๑


Ey,iKi AdımLık Yér Küré !
Sénin ßütün "aRka" ßahçéLérini
. .. Gördüm ßén .. .



๑ ۞ ๑
Dalma... Düşünme... Ağlama
๑ Hayat bu!.. ๑
Mahfeder insanı mesutken
Bak ben ağlıyormuyum?
Herşeyimi kaybetmişken !!
๑ ۞ ๑





αşк вιя σуυηѕα вη∂є נєтση ¢нσσq χD



adına ' aşk 'denılen bu duygunun karsılıgı hep ''acı''cekmekse eger ..
kalsın..
ben payıma dusen acıyı fazlasıyla almısım zaten..
bı de onu tasıyamamkii.


NO BODY LOVES NO ONE..!!

Lay Lay Lom qaLißa sna qöre sewmeLeer!!!


sni unutmak için and içtim.. qözLérin qéLdi akLıma wazqéçtim..

her sözümüz dudakLarda qüLü$ oLdu.. dönme ihtimaLi yoq artıq, o qüLü$Lér dü$ oLduu!!!
Sırf siz mutLu oLasınız diye
beynimi esir aLan kimyasaLar
beni yok eden beyinLeriniz
eSaretin bedeli
öDDettiriLecek
!! bir gün !!



içimdeki hayvanın esir almışlığıyla
değişmedi fazla birşey
yine kendim ve benim olan sanrılar
kilitleyin zihnimi






Aşk böyle lunaparktaki tahta ata benzer.
Üzerinde hani bir ileri, bir geri; böyle gidiyormuşsun gibi bir his…
Sanki bir yere gidiyorsun. Ayağın yerden kesilir. Bir çoşku…
Bir yere gittiğin yok!




Şimdi düşleri umut olan bu sahnenin hazin sonu
öyküsü oldun.
Tebrik ederim !!!
Bembeyaz öykülerde simsiyah düş oldun.....

romantik nickler

Ölü olarak ele geçiriliyor en sıcak insan sözleri..
Ve hüznüm bir kamu morgunda işe başladı.


dü$lerimi görüN öyleyse
sewdiğinizi benim gibi sewiN
gülüN hep güldüklerime
sıkıysa ölüN bakalım hergün öldüklerime
_"ikinci el övgü tüccarları varsın bol bol konuşsun benim satacak malım yok ki övgüye ihtiyacım olsun"


Artık eminim her şey içimde filizlenip istersem büyüyor.. bakmazsam çürüyor...



İntihara meyilli gayri meşru düşlerim var benim...
Hiç gitme...Hep kal isterim...








Bir karanlığım ben
İçimde her şeyi barındırabilen..
Herkesin korktuğu ürktüğü bir boşluğum ben
Herkesin gördüğü ama
Fark edemediği
Orda bir yalnızlığım ben
Herkesin içinde olan ama
İltifat edemediği...
Orda bir yerlerde bir hayatım ben
Herkesin sahıp olduğu
Ama
Kimsenin değerini bilemediği....

SanıRım..
insanLarın her suçunDa ßen vaRım..
günaH uzun biR keRvan taa ucunDa ßen vaRım..!



♪♫♪ ђคאк๏lเк ۰۪۪۫۫●۪۫۰
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları