Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

aşk nickleri

| 17 Şubat 2010 Çarşamba | , |
Bir mucize lazım bize
Peşinden sürüklenecek yeni bir Düş ~ ´


~
karizma msn yazıları

Sadakatmı aşkmı daha üstün ?
Tenim ürperirmi ölüm degnce ? (


~


Gözyasına çakılı kalsın düslerin !
Gözlerimde süs olsun çekip gidişin !


x



Sen düşersin aklıma
İçimde yangınlar.


Hasret Kaldım' Aylarca
Şimdi Geçtin Yanımdan*
Bir Başkasıyla~





Kopamadımher hatamda' bir adımla yanaştım~
Dün rüyamda gördüğüm hayallerimle yoldaşım





Aşk Dolu' Bu Yüreğimi Incitip Harap Ettin~




İşte Bu Sefer Olmadı Belki Bende Yapamadım~
Gözlerimden Yaşlar Aktı Sense Dönüp Bakamadın'





#. Direndi Kalbimin Yürekli Yanı~

x


Neler ummuştuk hayattan
Hepsi yarım kaldı :/



x

Söner nefes verir gibi Aşk ..



x aşk msn nickleri



Hayallerim var ama aldanmak için değil !!



x



Bilmeni isterdim birşeyi
Senı ne cok sevdigimi ~



x



Sen gittin ben gidemedim ;



Ben Bir Kül Olsaydım' Eğer Üflediğinde Uçardım~





Suçuna Yenilmiş Pişman' Olmuşsun
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları