Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Masum msn sözleri

| 3 Şubat 2010 Çarşamba | , |
Sevgili İnsanlık!
Bir çocuk masumiyetiyle bir kez daha “elma” diyoruz.
Ne olur çık artık!

















|| Hayvanlar Konuşsa İnsanlar Sussa ||

ihanet nick sözleri










Başkalarının yaptıklarını silmeye çalıştım,
mürekkeple yazmışlar oysa..
Ben kurşunkalem silgisiyim,
azaldığımla kaldım..












Gece biterken yıldızlar giderken
Kelimeler biterken
Söylenmedik sözler bile
Tüm anlamlar biterken sen başlarsın















Ellerim kanlı savaşlardan kalma yorgunluğun aynasından döndü henüz.
Bu yüzden ağırım kirpiklerim(d)e.
Dün gece limanı eksik düşlerimden bir gemi kalktı yine.
acımla uğurladım.
Vedasızdı gözyaşım.
Avutamadım gözlerimi közle.
Düştü.
Közdü.
illa ki yakmalıydı!
Bu yara kabuk bağlamaz gülüşünsüz.












Gitmelere takılı kaldıysa yürek
Yorgan altı ağlar o
Mutlu gözler .














Nasıl çıkarım bu yalnızlığın içinden?
Ben şehadet ederim ki
Gözlerin ölümden güzel.



Masum msn sözleri






Ötesi sen , berisi aşk










Çocuktum adın yaktı ellerimi
Tutunamadım bir daha ''sen'' diye hiç kimseye .
Yollar yıllar hasret bitirmedi senin ;beni bitirdiğin kadar .























Bir Hiç Olsam Yinede Sever Miydin Beni ?











Hep Dipteyim .


Hiç Düzlük Görmedim Hayatta .














Ki gün doğmuyorsa bir daha
Ve inancın kefesi bundan yanaysa
Ölümse korkunun soğuk adı
Düşüvermişse yüreğimize
Yapacak hiç bir şey kalmamıştır Mutluluk adına.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları