Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Ağlatan msn nickleri

| 6 Şubat 2010 Cumartesi | |
Bir garip bilmece
Kimi hayal kurar kimileri yıkar
Garip bilmece
Kimi yola çıkar kimi yoldan çıkar !




Kendimi oradan oraya vurmam .
Sagımda solumda ne zaman dikildigini bilmedigim duvarlara çarpmam













Ayakta durmam gerekiyor hayata karşı !
Kahkahalarımı koruyarak !

Oysa kılıcım yok !
Gölgelerin gücü yok !
Masallar bana yazılmamış .










gidip gelmeler
başa dönmeler
başımı döndürüyor
kaldığım yeri unutmasam
hani devam etsem diyorum ?
yaşadığım hikayede sayfanın ucunu kıvırdıkça;
kırılıyorum !









."Kaçma acısınlar bu son haline
Cesaretin yok dönüp gelmeye
Bundan sonra çekilip bir köşeye
Sessiz ağlamak yok hıçkırmalısın.!"



Ağlatan msn nickleri






Bu hüzün hep tanıdık bana
Duydun mu!
Siyahi çalan anlatan renkler o kadar dostki artık banaDünyada ki tek tedavimmişsin gibisine dönekmiş bu senlik
Sen sen eksildi artık hayatım!
Gri renkte dolaşıyorum bir çehre ile
Yıkılmadım tek üzüldügüm nokta başarısızlık;Başarısız olmayı kabullenmekti bu kaç yıl.
Taa ki yeni biri yeni bir renk verene kadar gri olacağım
Sevgilim duydun mu yeni biri!
















Kötü bir alışkanlıktım
Sinsice kanında dolaştım
Şimdi sana sahip oldum bak

Benden kurtulmak istersin
Umutsuz her kaçışında












Yapmaya calıstıgım ve zorlandıgım
Tek şey;
Beynimden gecen cinneti bedenime
vurmaktır !





Dünyanın dışına atılmış bir adımdın sen .
Ömrümüzse karşılıksız sorulardı hepsi bu .
Kum taneleri var ya onlardan birindeyim .




Kelimeler eksik kelimeler yaralı .
Taşımıyor anlatmıyor tanımlamıyor bu duyguyu
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları