Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Tatil nick sözleri

| 30 Ocak 2010 Cumartesi | , |
Işığı önüne al yürü...
Gölgen arkandan ister gelsin ister gelmesin...












Ben bu oyuna son veriyorum...
Çözülmüş duygularımın esareti bağlıyordu...
Seni bana...
Ben o esareti kaybettim...
Azad ediyorum seni...













Bazen söyleyemezsin içindekileri anlatmak istersin anlatamazsın...
Sessizce toplarsın valizini kaçmak istersin herşeyden habersizce...








Küçük bir yansımaydın
Aynada…
Bakmaya doyamazdım
Sana…
Donup kalırdım güzelliğine…
Vuruldum…
Parça parça yalnızlığa bölündüm…
Sen yansımanı ben(se) seni kaybettim...








tatilde msn sözleri

Gidenler oldu
Bir yol buldular kendilerine yada bir bahane.
Usulca ve hiç olmamış gibi
Alıp gittiler ayak izlerinide sessizce.
Belki daha iyi duydum
Bir şarkı gibi kıyılarıma sokulan denizi
Göğsüme yaslanan akşamın kalp atışını
Ve daha birçok şeyi.
-Ama kalsınlar isterdim doğrusu
Hayatı hatırlatırdı hiç değilse seslerinin uğultusu. ''












"Senden önceki hiçbir mutluluk senin gözlerin kadar anlamlı değilmiş meğer..."










Güneşli değildir hep gönül bahçem
Yıldırımlar düşer şimşekler çakar
ara sıra
Umut çiçekleri ekerim tekrar
Açsınlar diye gelecek bahara...
Deniz değilim ki öfkemi köpüreyim..










Yatıştırıcı rüzgarlar
dışa vurur içimizdeki lodosu poyrazı günbatımlarını
saklar bizi
gözlerimizdeki hüzne 'dinginlik' adını verir
'seni iyi gördüm' diyenler
biz de iyi hissederiz kendimizi
elimizden başka ne gelir ki?








Belki Hissettiremedim Ama Sadece
.....Seni Sevdim...








Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim !
















Söküklerini dik sözlerinin
Dilini kalbine yanaştır;
Dilinle söylediğini kalbinle de söyle.
Dikiş tutmuyorsa şayet
Söylenmeyi bırak
Sus
Kalbinden geçmeyeni diline değdirme...









Herkes konuştuklarını yazar...
Bense " Sustuklarımı "
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları