Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Şekilli serseri msn sözleri

| 7 Şubat 2010 Pazar | |
вєи ѕєи∂єи αѕк ∂ιℓєимєк ιçιи ∂єgιℓ ѕαиα αѕкι ögяєтмєк ιçιи уαѕιуσяυм...

*αѕкιиℓα ѕαяαяιρ ѕσℓα¢αк кα∂αя ѕєνgιиℓє вαнтιуαя σℓα¢αк кα∂αя υgяυиα ¢αиιмι νєяє¢єк кα∂αя ѕєνιуσяυм ∂єѕєм ιиαиιямιѕιи...

*öуℓє вιя ¢üмℓєѕιикι иσктα кσуαмıуσяυм

*нαуαттα нєяşєу∂єи ναzgєçтιм вυиα ѕєи∂є ∂αнιℓѕιи
-- 'qökdeLenLerden tüküRdüm dünYaYa..!'

-- ''padiŞAHH ın ŞaH 'I beNim.:!

-- 'bırak aksın zaman bırak coşsun saatLer..

--'gösLerİn haLa bnm mi?

Linkleri Sadece Kayitli Uyelerimiz Gorebilir. Uye Olmak Icin Tiklayiniz...


----- 'tanRı için yaRaTmaq sorUN DeiL..sen isTe öLüRüm senin iÇin.!

--- ' brinq me To Life..!


-- 'Kurduqum sadece hayaLmi$ affeT müHim oLan seNdin..unuTurUm demi$Tim yha sözümü tutamadım..

--- 'bir peRi özqürdür onu tutamassın bende per olmaq isterdm hayat beni özel ve saf kıLsın..

Şekilli serseri msn sözleri
-- ''saHna acıLaHn kalbm isteRdi aSkı ve seVgİİ seN sevmdİn oNu o qebeRdi







-- 'bednm saqLam buLunmu$ yüreqiM paRamparÇa..!

--- ' Bir adım önüm sensiz qösükmüYor..kaLbimdeqi düqüm sensiz çözüLmüYor..!

-- 'baNa kmse seN qiBi baqMadı..

' -- séninLé i$im ßitmédi ßitméz, a$k qün yüzü qörmédi qörméz sana söyLemeye deqmedi deqmez séni ßénim qibi kimsé séwmédi séwméz


-- 'koLLarında su qibi qeçerdi zmn gittiqin qünden beri sewme ösürLüym!!..


---- 'güvendim sana ama boşunaymış sevdim seni ama deymezmiş gördüm seni ama görmemliydim deger verdim ama deymezmiş


---'..FasuLyédén seviLdim hép..0ynadım fasulyédén...Zararım künyédén mi..?..Y0ksa küLLiyen mi bünyédén?....


-- '' yHa qiRme sewDa bahÇeME ya da koPaRma qüLLeRimi..!


-- 'ak$amı beqLeyip karanLıqa qisLiorum her qece qösya$Larımı..!

--- 'aRıza cıqaRıRım iTinayLa inanMIoRsaM hasaRda bıraqıRım ruHunda kandıRıLdıysam..DememiŞŞ miyDim


--- 'DaHa kaÇ vücuT qeRenq baNa..?beNim seNi unuTmama..

-- 'dü$ün bi beNden ba$qa qeRcein mi war?..

*ιçιм σ кα∂αя ѕєиℓє ∂σℓ∂υ кι… ιиѕαиℓαя ѕєиι göz вєвєкℓєяιм∂є göяüяℓєя ∂ιує вαкмαуα кσякαя σℓ∂υм

*gєиçℓιgιиє güνєиιρ єякєи ∂єякєи вєℓкι єℓνє∂α вιℓє ∂ιуємєzѕιи gι∂єякєи

*тєяк є∂єи∂єи αℓιиα¢αк єи вüуüк ιитιкαм ,σиα кυρкυяυ,ѕєνgιѕιz gözℓєяℓє вαкмαктιя
''Ctrl+Alt+Delete'' bile yaramıyor kalbime artık
Mumkun degil hatiralari "uninstall" etmek
"Alt+F4" deyip gitmenle kapandı tüm umutlarım
"hata raporlarıyla" terkettin.başardın tatlım kutlarım



Geldim ve burası aynı yer değil. Önyargılar, Kategoriler, Her daim sorular
Solcu musun, Sağcı mısın? Ben sadece insanım.

Burada neler oluyor ? Bize rüya ve hayal satıyorlar..

KaFaNa ToKaDaN baŞkA BİşeY tAKmA dEĞmEzZZzZzZZ...

ஐ๑» Nê ô güZêLîm âGLîyOrMûsûN..? êRkêK bûGün sêVêR..yâRîn bêZêR.!SêNîn dêdigiN ô LêyLâ MêCnûN â$kLâRi bû zâMândâ Nê GêZêR«ஐ๑

тüяк ¢єzα кαиυиυиυи 414. мα∂∂єѕι gєяєgιи¢є ѕєиι кαℓвιмιи єи ∂єяιи кöѕєѕιиє нαρѕє∂ιуσяυм. ѕαкιи ανυкαт тυтмαуα кαℓкмα çüикü ѕєиι çσк ѕєνιуσяυм
*нαуαт вιя тιуαтяσ ∂є∂ιℓєя вαиα∂α вιя яσℓ νєя∂ιℓєя єи zσяυ вєиιмкιу∂ι öи¢є ѕєν ѕσияα тєяк єт ∂є∂ιℓєя

*gözℓєяιмℓє ѕαиα єѕιя σℓα¢αgιмα уα ѕєиι gözℓєяιм∂єи ѕιℓєяιм уα ∂α ѕєиι кαℓвιмє иαкѕє∂єяιм

*нєяşєу уαℓαи σℓѕα кσумαz∂α αşк уαℓαи σℓυи¢α ???

*вєи ѕєиιи уüzüи∂єи çєктιgιм нєя ѕєує яαzιуιм. αмα ѕєиιи вєиιм уüzüм∂єи αzαρ çєкмєиι ιѕтємєм
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları