Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

msn nickleri yazma

| 27 Şubat 2010 Cumartesi | , |
Sen чoktun ben чalnız kalmaчı öğrendim
Acıчa duvar gibi durmaчı öğrendim
Kaчbolmuş bir dilin sözcükleri gibi
Köksüz bağsız durmaчı öğrendim

Vazgeçtiчsen hep sağanak чağışlarımdan
Vazgeçtiчsen bitmek bilmez kışlarımdan
Korkma kimseчe ödenecek borcum yok
Yoksaчmaчı ben senden öğrendim .






´
´
´
´



Ben düştüqüm чerden zαmαnlα kαlkαrım
Anlımın αkıчlα hesαbımı sorαrım




msn sözleri

Aşкın ;
en deli zor qünü тerк edip beni ч α r ı m bırαктın !











Toplαdım αqır αqır
Чüкümü vurdum чαlnızlıqα
Düşündüm uzun uzun
Geçen zamanları

´ A q l α d ı m α ş к ı m ı z a `







Öfкemde vαг sevqimde vαг .
Aгαdα кαldım [ ! ]


KaLbime GömüLü
IlerLiyorsun Yavaş Yavaş KanataRak
. . . .. .. .. ... ... .. .





Bu kez gerçekten dibine vurduk aşkın... Yaşasın acı...





Ne var eLimde kaLan
Bu dünya büyük bir YaLan...








Her çağırdığında ayağına gelmez mutluluk
Sessizsessiz sindireceksin.
Ya da geçip hayatın önüne;
Yüzüneyüzüne indireceksin...[/b]






msn nickleri yazma
K a t i L
o L u r
m u
b i r
i n s a n
i ç i n d é k i n i
ö L d ü r ü r s é ?









GöηüL ιηfιLαк нαLιηdє şιмdι
αуяıLıк Fıятıηαѕı вσğαzıмα кαçαη…






Darmadağan sabahLarın sahiLinde
YıkıLmış evler deprem sonrası içimde bir çığLık!
Kirpiksiz gözler uykuya varmaz-varıLacak yerLer oLmaLı?
Rehin bırakıLmış şah damarımdan kanım aksınki
Adım intihar kaLsın sende!






HIrpaLanmI$ Bu yüRek. . .
ArtIk MecaLİ kaLmamI$. .. . ...





bi sen sağlam kaldın içimde...
bi sen sağlam yüreğimde...
ve gittin....




sevgiLi sıfatının da ötesinde bir yerLerdesin.
Bünyemde barınan tek gerçeksin.
Kısa ve öz.
herşeyimsin...




O kadar benimsemişim ki seni varLıgımızı o kadar bir tutmuşum ki sensiz yaşamam oLanaksız.
Kurdugum cümLeLer yetersiz.
Sanki bir ömür boyu buradaymışsın qibibaşı ve sonu beLirsiz gibi dipsiz bir kuyu gibi..
Sonumuz yok bizim...



A ş к tαtlı bir rüчα
Ufαк bir dünчα
Gözlerde bαşlαr кαlplerde чαşαr .
A ş к şiir qibi qüzel
Film qibi qeçer
Bir rüzqαr eser
Ve masal qibi ; b i t e r .
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları