Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Komik msn sözleri

| 17 Ocak 2010 Pazar | , |
#Güvenme o kadar aşkına,hiç öyle sağlamda değilsin..Titrerim kendi üstüme,benden değerli değilsin.. ,)

#Yıllar geçmiş üstümüzden,hala ilk gün gibi aklımdasın
komedi nickleri
#Sana en muhtaç olduğum şuan da gel..
Yaşamak olsanda ,
Ölüm olsanda Gell..

#Bu koca dünya içimde toz duman olur.Her sokakta alev alev yangınlar çıkar..

#Gelme Artık Gecelerime..

#Ben oluk oluk kan kaybında,Onlar adamlığı inkar zannediyorlar..

#Bana Huzur Veren Tek Yer Senin Yanın Unutma

#''Sevdadandır " dedi Annem. "Aldırma,Gel yanıma"..

#Elimden Tutup Karanlıktan Aydınlığa Sen Çıkardın Beni..
Sevmeyi Öğrettin Bana Yeniden..

#Tüm ışıkları bir bir saklasan,Bulurum seni bu gece

#O Man,Bu Man Değil..Süperdir Uçabilenn Adam

#Yumdum Gözlerimi,Yumdum..Kendimi Senin Yanına Koydumm

#Siyahına pembe inandırılmış birliktelik **

#Elimizde bir avuç heyecan..
Sımsıkı tutmuşuz,
Kaybolmasından korkuyoruz..

#Kimsenin inanarak kapıLacağı bir aşk yokken..Sen nerden çıktın?

# 'Kaçtım koşar gibi içimdeki 'Sen'den..

#Küçük mutluluklar.. Çok eski hatıraLar..

#Kokusu var burnumda hatırların..

#Nokta konmuş, Bitmiş en güzeL hikayem.(~)

#Bak, Çok gevezeysem,Kapat çenemi sözcükler ne ki duygular yanında?

#Bilir misin canıma can katarken varlığın, canımdan geçmenin yolunu? Candan geçmenin yolunu ?

#Hani bir kere düşmüştüm ya,
Parçalanmıştı yüreğim..
Hani sen toplamıştın ya
Peki şimdi nerdesin?

His hala aynı da? Yol hala ayrı mı ?
Komik msn sözleri
#Sende unuttun Hayallerimizi.. Sende unuttun sevilmeyi, sevmeyi.

#Köpeğe sus dedim havLıyordu, Sana konuş dedim.. Havla demedim ;)

#Bitti buraya kadarmış dedim..Unuttum bile dedim -avuttum kndimi sözde..

#Öldük ölümden bişeyler umarcasına.Oysa alıştığımız birşeydi yaşamak.. (a)

#Çin ipeğide giysen değerin eşşekk kılı ya
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları